Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgische schone [18+]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgische schone [18+]

    Afgelopen woensdag bij Bianca thuis in haar nieuwe huis een shootje gedaan, dit is een van de eerste bewerkte fotos!

    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    Last edited by Ranon; 9 januari 2009, 08:48.
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

  • #2
    Re: Belgische schone [18+]

    Is dat Bianca M? Ik herken de keuken

    Maar zo schoon is ze niet meer
    Leuke plaat.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Belgische schone [18+]

      Grappige foto. Alleen had ik geen melk van de Lidl gebruikt. Niet dat daar iets mis mee is, maar ik zou dan toch voor een merk geopteerd hebben. Of nog beter: een glazen fles ofzo.

      De foto is door het lijnenspel heel grafisch. Ik ben er persoonlijk dan ook nogal gevoelig voor dat alle lijnen in een grafische foto recht lopen. Dat zou de foto in mijn ogen meer evenwicht geven.

      Op zich is het wel een leuk idee. Het licht is heel mooi. Hair and make-up zijn ook mooi verzorgd.
      www.focusfotografie.be
      www.facebook.com/eviwilmus

      Comment


      • #4
        Re: Belgische schone [18+]

        Mooi hoor. alleen die sokken vind ik niet echt passend.
        Groetjes Steco

        Comment


        • #5
          Re: Belgische schone [18+]

          zou ook voor een glazen fles gaan ze, oogt veel mooier.
          anders zeker nie slecht
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Belgische schone [18+]

            prima zo, vooral die tegenstellingen, pak melk/sokken/inhoud koelkast.
            heerlijk.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Belgische schone [18+]

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              prima zo, vooral die tegenstellingen, pak melk/sokken/inhoud koelkast.
              heerlijk.
              grt,bouk.
              Hey eindelijk iemand die de achterliggende gedachte ziet !!

              De styling is zo gekozen, zonder pumps maar dikke sokken, geen fles maar goedkope melk.. en volle koelkast met een klasse model ervoor, vol glamour en stijl.

              Marco
              Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

              Comment


              • #8
                Re: Belgische schone [18+]

                Ik vind dit schitterend samengesteld...

                Deze foto doet toch iedere gewone man dromen!...
                eindelijk geen onbereikbaar model overspoeld door glamour,
                maar een droomvrouw die bereikbaar lijkt door die wollen sokken en een goedkope doos melk

                Comment


                • #9
                  Re: Belgische schone [18+]

                  Vindt het een speelse plaat in een huislijke omgeving en die sokken, das ieder zijn eigen mening en zeker niet eens storend (vrouwen hebben toch altijd koude voeten).
                  Wat betreft de brik melk is ook persoonlijk maar gezien de moderniteit van de plaat denk ik niet dat een glazen fles mooi zou staan (eerder in een old fashion kitchen)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgische schone [18+]

                    Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus Bekijk bericht
                    De foto is door het lijnenspel heel grafisch. Ik ben er persoonlijk dan ook nogal gevoelig voor dat alle lijnen in een grafische foto recht lopen. Dat zou de foto in mijn ogen meer evenwicht geven.
                    Dat is dan ook de enige kritiek die je op technisch vlak kan geven. Maar het is een punt.

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    prima zo, vooral die tegenstellingen, pak melk/sokken/inhoud koelkast.
                    Wat betreft concept inderdaad geweldig goed.
                    Vriendelijke groeten,Raf

                    www.rafvandenbogaert.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belgische schone [18+]

                      Een heel mooie foto en nog mooier model

                      Maare ... die reflectie daar klopt iets niet, dit is volgens mij een 2e shot dat gemonteerd werd op de eerste foto (het is niet dezelfde foto zoveel is zeker), maar als die kast op die plaats zou staan zou je nooit een dergelijke reflectie krijgen, maar eerder een zicht van de achterkant van Bianca

                      Heel mooi gedaan hoor, zou de foto zelf niet beter kunnen maken, maar dit detail viel mij toch op

                      Mark
                      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Belgische schone [18+]

                        Ik had toch volle melk gebruikt, maar vind de compo schitterend
                        Teach me!
                        Doe eens een bezoekje naar http://www.kinushi.net

                        Comment


                        • #13
                          Re: Belgische schone [18+]

                          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                          Een heel mooie foto en nog mooier model

                          Maare ... die reflectie daar klopt iets niet, dit is volgens mij een 2e shot dat gemonteerd werd op de eerste foto (het is niet dezelfde foto zoveel is zeker), maar als die kast op die plaats zou staan zou je nooit een dergelijke reflectie krijgen, maar eerder een zicht van de achterkant van Bianca

                          Heel mooi gedaan hoor, zou de foto zelf niet beter kunnen maken, maar dit detail viel mij toch op

                          Mark
                          Volgens mij is het een hoogglans keuken en dan moet dit met een eiland wel lukken.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Belgische schone [18+]

                            Doet mij denken aan die Amerikaanse actrice met haar melk ...Ben haar naam kwijt..
                            Is wel erotisch getint maar niet echt mijn ding..Kan er ook daarom moelijk iets over zeggen.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: Belgische schone [18+]

                              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                              Een heel mooie foto en nog mooier model

                              Maare ... die reflectie daar klopt iets niet, dit is volgens mij een 2e shot dat gemonteerd werd op de eerste foto (het is niet dezelfde foto zoveel is zeker), maar als die kast op die plaats zou staan zou je nooit een dergelijke reflectie krijgen, maar eerder een zicht van de achterkant van Bianca

                              Heel mooi gedaan hoor, zou de foto zelf niet beter kunnen maken, maar dit detail viel mij toch op

                              Mark
                              niet mee eens, anders zou het wel heeeeel erg goed gedaan zijn.
                              kijk maar naar de inhoud van de koelkast en de melk naast de sokken.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X