Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terug van weg geweest...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terug van weg geweest...

    Ik ben aan een nieuwe reeks begonnen, hierbij mijn Victoriaanse moordenares...
    1? 2? 3? Of alle drie tegelijk?

    Stephanie






  • #2
    Re: Terug van weg geweest...

    mooie reeks,foto 1 springt eruit!
    ik zou de tweede eens andersom willen zien,dwz de scherpte op het pistool en de onscherpte op de dame!
    grts; M

    Comment


    • #3
      Re: Terug van weg geweest...

      Laat ik beginnen met een compliment voor het idee

      Toch wil ik hier een paar kritische opmerkingen plaatsen als het gaat om de afwerking. Je ziet dat hier behoorlijk werk is geweest echter vind ik het niet zorgvuldig genoeg. En dat is jammer want alle ingredienten zijn aanwezig.
      Paar dingen die me zo opvallen. De zwarte lipstick zit heel slordig, normale lipkleur is overal zichtbaar. Haarnet oogt erg rommelig. Haarsprieten aan linkerkant wang. Borst en oorpiercings bestonden in die tijd nog niet. Paars haar geloof ik ook niet
      Handen erg rood tov lichaam.

      De meeste dingen kunnen in PS aangepast worden

      Toch heel leuke platen om naar te kijken en ik kies voor no 1 en dan 2.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Terug van weg geweest...

        TE braafjes!!!
        Zelfde model
        Zelfde styling
        Ander licht
        Andere locatie

        Ergens een hard licht opstellen in een donker steegske en je platen zijn "très magnifique"

        Comment


        • #5
          Re: Terug van weg geweest...

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

          Toch wil ik hier een paar kritische opmerkingen plaatsen als het gaat om de afwerking. Je ziet dat hier behoorlijk werk is geweest echter vind ik het niet zorgvuldig genoeg. En dat is jammer want alle ingredienten zijn aanwezig.
          Paar dingen die me zo opvallen. De zwarte lipstick zit heel slordig, normale lipkleur is overal zichtbaar. Haarnet oogt erg rommelig. Haarsprieten aan linkerkant wang. Borst en oorpiercings bestonden in die tijd nog niet. Paars haar geloof ik ook niet
          Handen erg rood tov lichaam.
          Ja, terecht opmerkingen... Volgende keer zal ik meer oppassen... Bedankt voor de tips!
          Te snel tevreden, that's me

          Comment


          • #6
            Re: Terug van weg geweest...

            ga ook oor de eerste, de 2e zit het pistool (of musket, ik weet het niet..) nogal in de weg.. mss als het pistool ook scherp geweest was...was het anders voor mij geweest..de 3e zegt me iets minder... Maar qua originaliteit... Allemaal Super hoor!!

            Comment


            • #7
              Re: Terug van weg geweest...

              Oorspronkelijk geplaatst door electrinity Bekijk bericht
              Ja, terecht opmerkingen... Volgende keer zal ik meer oppassen... Bedankt voor de tips!
              Te snel tevreden, that's me
              Je bent iig sportief om het zo op te vatten Ik ben soms ook te snel tevreden omdat ik geen geduld heb voor de visa of styling, maar krijg dan achteraf toch spijt.

              Maar desondanks vind ik de platen echt wel de moeite waard hoor
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Terug van weg geweest...

                Rekening houden met opmerkingen van Madmax en de hele shoot overdoen is beslist de moeite waard. Mss extra letten op kledij (eerder kanten bloes dan simili o.d.) om in de perfecte stijl te blijven. Ook haan van pistool opspannen.
                Graag alle piercings uit.
                Bruine ogen best geschikt bij dit onderwerp.

                Henri
                lidnummer: BD0435BE

                Comment


                • #9
                  Re: Terug van weg geweest...

                  Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                  Rekening houden met opmerkingen van Madmax en de hele shoot overdoen is beslist de moeite waard.
                  Henri
                  ook mijn gedacht, met toch een voorkeur voor foto 2, onmiddellijk gevolgd door foto 1

                  Comment


                  • #10
                    Re: Terug van weg geweest...

                    Aha 1 van mijn favoriete modellen in aktie!
                    Even zien....

                    De derde spreekt me het minste aan.
                    Op de eerste stoort vooral het gapende korset me wat.
                    De tweede vind ik wel scoren

                    Maar 't zijn niet zo 't type foto's om tegen een witte achtergrond te zetten vind ik. Moordenaressen gaan in het donker tewerk....
                    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                    www.sylviehuybrecht.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Terug van weg geweest...

                      toch wel een mooie reeks
                      heb geen voorkeur omdat ik niet zo thuis ben in de modellenwereld
                      kom hier dan ook zelden piepen op dit forum onderdeel
                      maar als er eentje jarig is zoals jij van vandaag kom ik hier wel eens terecht
                      proficiat met je verjaardag vandaag
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment

                      Working...
                      X