Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Experiment

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Experiment

    Pastorale impressie



    vanaf 2 meter te bekijken

    Henri
    Last edited by kodachrome; 12 december 2008, 14:35.
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: Experiment

    Dit mag wel eens voor mij

    Comment


    • #3
      Re: Experiment

      En die man laat me nog opstaan ook 2 meter.. 3 meter.. ik zie geen verschil.
      Neemt niet weg dat ik het wel een boeiend beeld vind om naar te kijken. Zou hem zelf nooit zo maken trouwens, maar das wat anders
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Experiment

        Mij lijkt dit een tikkeltje onscherp...

        Comment


        • #5
          Re: Experiment

          @pol parasol,
          onscherp? allez zet eens ne serieuzen bril op

          @ Madmax,
          2 meter achteruit en ogen halfdicht...beter?... neen? ....ogen nu volledig dicht... en nu oke?

          Vriendelijk bedankt voor jullie opbouwende kritiek. Het is een experiment dat slechts éénmalig zal zijn. Persoonlijk ben ik er ook niet zo bijster gelukkig mee en had ik voor mezelf heel wat vragen. Maar ja, ik zie hier al eens één of ander test doorgaan waarbij ik me dezelfde vragen stel. Smaken zijn zeer persoonlijk en ik wou hier best eens proeven van een nieuwe schotel (althans voor mezelf). Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik zelf de schotel maar zo en zo vind.

          Nogmaals oprechte dank en excuses voor dit intermezzo.


          Henri
          lidnummer: BD0435BE

          Comment


          • #6
            Re: Experiment

            Bedoel je nu dat ik die muur achter mij moet uitbreken om die foto vanop twee meter te kunnen bekijken? Weet je wel wat dat allemaal kost? Architect, bouwvergunning, aannemer, ruzie met de vrouw? Nee hoor, dat is die foto mij niet waard, hoe mooi hij ook is.

            Comment


            • #7
              Re: Experiment

              Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
              Bedoel je nu dat ik die muur achter mij moet uitbreken om die foto vanop twee meter te kunnen bekijken? Weet je wel wat dat allemaal kost? Architect, bouwvergunning, aannemer, ruzie met de vrouw? Nee hoor, dat is die foto mij niet waard, hoe mooi hij ook is.
              Neen niks uitbreken daarvoor. Er is een andere mogelijkheid.
              Gezien de verticale onscherpte bij opname kan het soms ook helpen om recht te staan en op en neer te springen. Zo'n 25 keer per seconde zou al een resultaat moeten opleveren.
              Wel opletten dat de funderingen te betrouwen zijn.

              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                Re: Experiment

                Mag ik dit mooi vinden
                Mvg Tim

                Comment


                • #9
                  Re: Experiment

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Mag ik dit mooi vinden
                  Absoluut Tim en welbedankt.

                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Experiment

                    Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                    vavaf 2 meter te bekijken
                    Gelukkig heb ik wielen onder deze stoel.
                    't heeft wel iets, op de juiste afstand iets 3D achtig.
                    Vriendelijke groeten,Raf

                    www.rafvandenbogaert.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Experiment

                      Het medium speelt je parten, maak er een vergroting van 100 X 150 cm en hang het aan de muur en het is erg mooi, die impact kan je niet hebben met slechts 900 pixels op de langste kant.

                      Congrats !

                      MVG, Jeff
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                      Comment


                      • #12
                        Re: Experiment

                        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                        Het medium speelt je parten, maak er een vergroting van 100 X 150 cm en hang het aan de muur en het is erg mooi, die impact kan je niet hebben met slechts 900 pixels op de langste kant.

                        Congrats !

                        MVG, Jeff
                        Niet iedereen heeft zo'n extra grote muur!

                        Over de foto:

                        Dit soort foto's doen mij onwillekeurig denken aan schilderijen.
                        Maar het probleem is dat dat ze ook onmiddellijk door de mand vallen omdat ik mij in eerste instantie niet kan ontdoen van het feit dat dit eigenlijk een onscherpe bewogen foto is, die dit gegeven op geen enkele wijze overstijgt.
                        Daarvoor is het beeld niet plastisch genoeg , met teveel zwart., ook is de compositie rommelig vooral in de achtergrond dan.

                        Blijft over: een wazige foto, die je goed of slecht kan vinden.

                        Iedereen hangt natuurlijk aan zijn muur wat hij zelf wil....en misschien kan Jeff de muur, om de foto aan op te hangen, komen metsen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Experiment

                          Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                          Gelukkig heb ik wielen onder deze stoel.
                          't heeft wel iets, op de juiste afstand iets 3D achtig.
                          hier het zelfde.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Experiment

                            Ik vind het wel wat hebben!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Experiment

                              Haarscherp! Als iemand zich afvraagt hoe het is om astigmatisme te hebben, dan kan je deze foto laten zien.

                              Schitterend om te zien dat er eens een foto passeert die ik ook zonder bril kan bekijken.


                              P.s. één oog dichtknijpen helpt ook!

                              Comment

                              Working...
                              X