Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Night Shoot Gent 21-11-2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Night Shoot Gent 21-11-2008

    Eerst en vooral bedankt aan Blue Point en Linda voor de organisatie!

    Het weer was wat spelbreker maar tussen de regendruppels hebben we toch enkele shoots kunnen maken.

    Voor mij was het de eerste keer dat ik aan nachtfotografie deed, Linda16093 bedankt voor de nuttige tips!




  • #2
    Re: Night Shoot Gent 21-11-2008

    Viero, een mooie reeks. Mijn voorkeur gaat naar de tweede. Mooi van licht en compo.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: Night Shoot Gent 21-11-2008

      Knappe minireeksje... waarbij ik me volledig aansluit bij m'n voorganger Patricske.

      Enkel jammer bij mezelf... ik zat met een joekel van een waterdruppel op de lens en jammer genoeg geen doekjes mee...(hoe dom van me)

      Comment


      • #4
        Re: Night Shoot Gent 21-11-2008

        Inderdaad heel knap. 1 is juist voldoende belicht om de realiteit weer te geven. Bij nachtfotografie zijn we nogal vlug geneigd om de gebouwen helderder weer te geven dan dat ze verlicht zijn. (Ons fotospul steekt daar ook het onnodige handje toe).
        Ik vond het gebouw (foto 2) schitterend voor wat het aanbod van het kleurenspel in de façade. Heb je mooi vastgelegd.

        @Blue Point
        Regendruppels.... Ik had me voorbereid, ik had doekjes mee. In het vervolg misschien even vragen aan de deelnemers ?
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Night Shoot Gent 21-11-2008

          Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
          Knappe minireeksje... waarbij ik me volledig aansluit bij m'n voorganger Patricske.

          Enkel jammer bij mezelf... ik zat met een joekel van een waterdruppel op de lens en jammer genoeg geen doekjes mee...(hoe dom van me)
          Hoe ge hebt toch een doek(ske) bij mij komen halen

          Comment


          • #6
            Re: Night Shoot Gent 21-11-2008

            ze zijn alle twee schoon maar 'k ga een beetje muggeziften
            op beide foto's staat aan de linkerkant:
            een vlaggemast die er bijna uitvalt, smijt er hem volledig uit
            een verlichtingspaal waarvan het onderste licht een piepklein beetje afgesneden is, zwiert die paal er gans uit

            Comment


            • #7
              Re: Night Shoot Gent 21-11-2008

              Bedankt voor de reacties, persoonlijk vond ik ook de 2de de beste foto.

              @Linda16093 ik heb blijkbaar problemen met mijn linker oog

              Comment


              • #8
                Re: Night Shoot Gent 21-11-2008

                2 mooie foto's, met een voorkeur voor de 2e!
                je hebt die geweldige belichting van dat gebouw prima vastgelegd

                chance dat ik voor die eerste foto toch ben gaan vragen of ze die vuilbakken niet even wilden weg doen hé
                Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                http://gallery.atsharp.com

                Comment


                • #9
                  Re: Night Shoot Gent 21-11-2008

                  Mooie tweede

                  Mvg

                  Patrick
                  Nikon.

                  Comment

                  Working...
                  X