Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aardig setje... of toch niet????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aardig setje... of toch niet????

    Dit setje zag ik hedenochtend bij...... PRAXIS !!!

    De link die je volgde is waarschijnlijk verbroken of de pagina is verwijderd.


    folder aanklikken en dan naar blz. 15.


    is het iets of toch maar even doorsparen.

    gr. Jasiu !!!
    Last edited by Jasiu; 28 oktober 2008, 11:41.
    >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

  • #2
    Re: Aardig setje... of toch niet????

    Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
    Dit setje zag ik hedenochtend bij...... PRAXIS !!!

    De link die je volgde is waarschijnlijk verbroken of de pagina is verwijderd.


    folder aanklikken en dan naar blz. 15.


    is het iets of toch maar even doorsparen.

    gr. Jasiu !!!

    Ja het is iets ...
    het is Brol ...

    MBG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Aardig setje... of toch niet????

      Bekijk dit eens. Waarschijnlijk niet duurder, maar zeker zo efficiënt.
      Ik heb al een paar keer op BD reeds verschillende soorten ministudio's gezien. De meeste werden gemaakt van kartonnen dozen met vensters erin uitgesneden.Daarna werden in deze vensters papier geplakt. Misschien is de versie van mij totaal overbodig en hebben de meesten reeds zulk een ministudio gemaakt. Benodigdheden ; 2
      Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

      Comment


      • #4
        Re: Aardig setje... of toch niet????

        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        Ja het is iets ...
        het is Brol ...

        MBG, Jeff
        Brol is wel overdreven, ik vind het niet slecht werken. Het statief is wel onbruikbaar en de lampjes nogal zwak. De betere/goedkopere oplossing is hierboven al gegeven
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

        Comment


        • #5
          Re: Aardig setje... of toch niet????

          Heeft TS het hier nu over de mini studio, het statief of de studioflits? Of alle drie?
          ---------------- Ik doe niet meer mee

          Comment


          • #6
            Re: Aardig setje... of toch niet????

            Die mini studio heb ik gekocht :P Wil soms wel eens een gokje nemen en had nog waardebonnen...

            De lampjes...50 watt spotjes...niet echt vermogen...ook nog eens in een half plastic, dus dat gaat stinken...en uiteindelijk vast kapot (vrouwlief vind ze wel handig met knutselen )

            Het studiootje zelf, tjah leuk...maar denk niet bepaald leuker of beter als de goedkope ikea oplossing...ja, hij is opvouwbaar...

            Het "statiefje" is niet gemaakt voor SLR camera's...kan het gewicht niet aan en is al stuk...

            de achtergrondjes die bijgeleverd worden zijn "doeken" dus niet bruikbaar als je een egale achtergrond wil...(gebruik dus gewoon papier...)

            ofwel...voila...brol..!

            Het statief en de monopod vond ik ook niet echt dat je zegt van wauw...helemaal de monopod niet...

            De flitsset mist ook wel wat vermogen denk ik...maar die lag er enkel in de doos, dus kon er verder weinig over zeggen...
            Mijn objectieven zijn all round...

            Comment


            • #7
              Re: Aardig setje... of toch niet????

              Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
              Heeft TS het hier nu over de mini studio, het statief of de studioflits? Of alle drie?
              Is een paketje
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

              Comment


              • #8
                Re: Aardig setje... of toch niet????

                Nee, je moet ze apart kopen hoor Je kan er wel een setje van maken als je wil...maar het zijn gewoon 4 losse producten....welke TS bedoeld weet ik ook niet...


                De conclusie van Jeff klopt voor de monopod en de ministudio zonder meer...het statief vond ik die opmerking ook wel voor geslaagd...die flitsers weet ik dus niet (maar zal niet anders zijn toch)
                Mijn objectieven zijn all round...

                Comment


                • #9
                  Re: Aardig setje... of toch niet????

                  Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                  Nee, je moet ze apart kopen hoor Je kan er wel een setje van maken als je wil...maar het zijn gewoon 4 losse producten....welke TS bedoeld weet ik ook niet...


                  De conclusie van Jeff klopt voor de monopod en de ministudio zonder meer...het statief vond ik die opmerking ook wel voor geslaagd...die flitsers weet ik dus niet (maar zal niet anders zijn toch)
                  Ze verkopen ze in elk geval ook in pakket vorm.
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aardig setje... of toch niet????

                    Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    Ze verkopen ze in elk geval ook in pakket vorm.
                    Welke Praxisfolder heb jij dan? In die onder de link van TS staat hier niets over....
                    ---------------- Ik doe niet meer mee

                    Comment

                    Working...
                    X