Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nat & Oli

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nat & Oli

    Een tijdje terug voor dit fijne koppel een shoot gedaan, graag had ik bij deze een stevige feedback gekregen. of laat maar komen.





    Eric Van Aerschot BD0730BE

  • #2
    Re: Nat & Oli

    Leuk.. hier spart van no1 en 3 de vrolijkheid vanaf Lekker hoor!
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Nat & Oli

      nr 3 vind ik heeerlijk
      Mijn Fanpagina
      Mijn website
      Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

      Comment


      • #4
        Re: Nat & Oli

        Heel leuke en mooie trouwfoto's knap gedaan
        Een klein minpuntje (maar in een album zou dit waarschijnlijk niet zo opvallen), de eerste is warm, dan zw en dan een beetje koel wat ze als reeks iets minder samen doet hangen.
        Vriendelijke groeten,Raf

        www.rafvandenbogaert.be

        Comment


        • #5
          Re: Nat & Oli

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Leuk.. hier spart van no1 en 3 de vrolijkheid vanaf Lekker hoor!
          Dat ervaar ik ook Bij 2 staat de bruidegom wat in het donker, het lijkt wel of het haar dag is

          Comment


          • #6
            Re: Nat & Oli

            Nummer drie toverde een glimlacht op mijn gezicht dus deze is mijn favoriet
            www.pixation.be

            Comment


            • #7
              Re: Nat & Oli

              Spontane portretten.
              Ik zie wel de meerwaarde van de schuine hoeken niet.
              In twee kan ik er voor gaan. Het maakt de foto anders.
              In foto3 zie ik de meerwaarde niet. Zet die mensen gewoon recht.

              Comment


              • #8
                Re: Nat & Oli

                Ik vind het een beetje jammer dat het hoofd van de bruid op de eerste foto er niet helemaal opstaat. Zeker omdat er maar 1 oog opstaat, welke dan dichtgenepen is.
                En op de tweede foto staat de bruidegom in het donker. Je kan het idd interpreteren als : 'het is haar dag'. Maar ik vind het een beetje storen.
                De derde foto: mij stoort het niet dat het schuin is. Dat geeft iets dynamisch.

                Maar pas op: het zijn alledrie supermooie foto's!!!

                groeten

                Tim
                http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

                Comment


                • #9
                  Re: Nat & Oli

                  Eerste is geen mooie, daarvoor ligt de nek van de bruid toch iets té onsexy.

                  2e en 3de zijn wel goed, alhoewel er hier wel te hard verscherpt is nadien en er om een of andere reden in foto 2 zoveel ruis te zien is, terwijl het toch buiten is ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nat & Oli

                    Ik wil hier graag iedereen alvast bedanken voor de reactie op dit topic, de meningen zijn een beetje verdeeld en zo krijg ik toch min of meer een beeld van wat beter kan en wat ok is.
                    Misschien een kleine verduidelijking van mijn kant.
                    Bij de eerste foto was het mij vooral te doen om het overhandigen van het trouwboekje, de schepen maakte hierbij een grapje wat voor de vrolijke lach op het gezicht van de bruid zorgde, eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik daar op het moment van opname niet naar gekeken heb, dat ik daardoor niet het hele gezicht van de bruid heb vind ik persoonlijk niet zo'n erg, het is vooral de lach die het hier doet.
                    Wat de tweede foto betreft, deze is gemaakt op een bankje in het park, het was volop middag en dus eigenlijk niet het beste ogenblik om foto's te maken. De zon scheen door een boom in de buurt en zorgde zo voor een zeer lokale lichtinval op de bank, de bruid heb ik hier bewust in het licht geplaatst terwijl de bruidegom wat op de achtergrond bleef. De ruis in de foto die door sommige mensen wordt aangehaald zie ik persoonlijk niet of toch zeer weinig, wellicht is dit het gevolg van de omzetting naar zw. Bij de kleurenversie is van ruis niks te zien.
                    De derde is ook mijn persoonlijke voorkeur, een foto waar ik best zeer tevreden van ben en met mij ook een aantal onder u. Het schuin zetten van de compo is een persoonlijke goesting wat naar mijn gevoel het beeld wat dynamiek geeft.
                    Mochten er nog mensen zijn die een gefundeerde mening hebben dan hoor ik dat graag, ik wil hier wat uit leren
                    Eric Van Aerschot BD0730BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nat & Oli

                      Mooie plaatjes.
                      Bij tweede gaat aandacht wat naar haar kroontje wat erg licht overkomt en daardoor blikvanger is.
                      Op de derde komen ze mooi los van de achtergrond.

                      Voorkeur voor de 3e.
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nat & Oli

                        Dag Eric,

                        Bij nummer één stoort het me helemaal niet dat de bruid er niet duidelijk op staat, integendeel...en het beeld krijgt een extra door haar lach waardoor de foto een tweede blik waard is.
                        Mij spreekt vooral de tweede aan wegens het artistieke kader.
                        Bij nummer drie is de achtergrond zo sprankelend dat het geluk er precies uitspat, mede door de vorm van haar boeket, en dat is toch wel de bedoeling denk ik.

                        goed gedaan

                        Bart

                        Comment

                        Working...
                        X