Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Spookhuis" Sas Van Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Spookhuis" Sas Van Gent

    Hallo,
    Ik stel me meteen even kort voor.
    Ik ben Squid, 19 en ben net begonnen met een grote passie van me, fotografie. Ik heb me een maandje geleden mijn eerste DSLR gekocht (sony alpha) en ben dus nog volop aan het leren.

    Dit weekend ben ik een paar fotootjes gaan schieten in Sas Van Gent. Daar staat een berucht "spookhuis".







    Vertel me dus gerust wat je er mooi of niet mooi aan vind! Alle tips en opbouwende kritiek is welkom natuurlijk!
    Last edited by squid; 8 augustus 2007, 05:03. Reden: grotere pics deze keer

  • #2
    Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

    Oorspronkelijk geplaatst door squid Bekijk bericht
    Vertel me dus gerust wat je er mooi of niet mooi aan vind! Alle tips en opbouwende kritiek is welkom natuurlijk!
    Eerlijk, ik vind ze niet zo bijzonder. Ik zie foto's van muren, zonder dak of vensters, maar verder toch geen gevoel van griezeligheid.

    Verder lees nog eens het hoofdstukje hoe te posten op BD. Ik zie hier 3 kleine thumbnails, je zou moeten posten zodat je foto in het topic zichtbaar is (een andere link gebruiken bij imageshack).

    Om tips en kritiek te bekomen zou je beter in het forumonderdeel discussie posten, daar moet men onderbouwde commentaar op de foto geven. Iets waar je zelf veel van leert.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

      En misschien toch zoeken naar een foto host die wat minder irritante banners vertoont.
      Normaal heb je webspace bij je provider waar je foto's kunt plaatsen , die je eerst met BDSizer op een gepast formaat gerisized hebt.

      Ik denk dat de eerste en tweede foto wel wat hebben als we ze groter kiunnen zien.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

        oke alvast bedankt voor de reacties, binnenkort is mn eigen webserver terug online, dus kan ik ongestuurde weer fotos hosten.

        Comment


        • #5
          Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

          zolang hoef je daar niet voor te wachten, squid.
          wil je aub de grotere versies posten?
          (zo dus, gewoon .th er van tussen halen)



          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

            Squid, zou je de foto's in de originele grootte willen posten? In postzegelformaat ziet niemand iets en dan staat dit topic beter in Testcase.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment


            • #7
              Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

              Voila hiermee heb ik ze aangepast, ik wil er ook nog aan toevoegen dat het een hele zonnige dag was (en heb nog geen pol. filter).
              Om over die griezeligheid te spreken, was niet mn bedoeling (dan zou ik ook geen fotos om 3 uur smiddags gaan maken denkik). De verval word zo genoemd, das al
              Last edited by squid; 8 augustus 2007, 14:12.

              Comment


              • #8
                Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

                Ik zie vooral drukte, uitgebrande stukken en weinig boeiende foto's.

                Allez HOP, terug naar daar en beter
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #9
                  Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

                  @squid kan je daar tot boven inklimmen ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

                    Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
                    @squid kan je daar tot boven inklimmen ?
                    Neen, wat wel zeer spijtig is, enkel de vloer van de gang is er nog, de trap is weg, de balken van het 1ste verdiep zijn totaal weggerot, de vloer van de kamers bestaan zelfs uit gewone stalen balken (houtenvloer is ook compleet weg)

                    Comment


                    • #11
                      Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

                      'k Vind de foto's wel geslaagd, waarschijnlijk omdat ik er die dag ook bij was.
                      'k Heb het "spookhuis" gezien, en ondanks het feit dat het niet zo griezelig was, heerste er toch een bepaalde sfeer.
                      Dat kan ook te maken hebben gehad met het feit dat we eerst op internet dingen gelezen hadden over paranormale verschijnselen, en daarna naar het "spookhuis" gegaan zijn.
                      Al bij al een leuke shoot, en vergeet niet dat dit één van z'n eerste shoots was.
                      Last edited by NiTroXiTy; 26 augustus 2007, 10:34.
                      | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

                      Comment


                      • #12
                        Re: "Spookhuis" Sas Van Gent

                        het "spookeffect" komt niet over ... zelfs het vervallen aspect van de gebouwen kon beter weergegeven worden. Maar 't is duidelijk wel een ideale locatie om te oefenen met je nieuwe camera
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                        Comment

                        Working...
                        X