PDA

Volledige versie bekijken : Namens de BD-crew: allemaal bedankt ...

BD-crew
12 april 2003, 19:56
Hallo allemaal,

Bedankt aan al diegenen die er namiddag waren in en rond de Japanse Tuin. Het was voor ons een prachtige namiddag en we hebben genoten van jullie vriendschap en zeer aangename gezelschap ...
Aan diegenen die er niet konden zijn: volgende keer beter - jullie hebben wat gemist :).
Hier alvast de groepsfoto (waarop er wel een aantal ontbreken vanwege "vroeger" moeten vertrekken ...):
http://users.pandora.be/belgium.digital/images/groepsfoto_japanse_tuin.jpg
Albums gaan natuurlijk volgen en de link ernaar kan je vinden op de BD-nieuwspagina van april ...

De BD-crew

jamonadap
12 april 2003, 20:28
AH wel, een imposante "bende"! :D ;) Dat belooft weer een berg foto's cq. albums, ik wacht nieuwsgierig af. Nu op, via Gent, Rotterdam ......., naar Leeuwarden! :D ;) :p

Gelet op de SD's die ik tot nu toe heb mogen meemaken ga ik er zonder meer vanuit dat een ieder (hoe jong ook ;) Spicek), een plezierige dag heeft gehad.

Jan

Hans42
12 april 2003, 21:07
Het was idd reuze gezellig, goed gezelschap en prachtig weer! 't was mijn eerste deelname aan een SD en ik moet zeggen het is zeker voor herhaling vatbaar.
Ik heb net bij mijn provider gevraagd hoe ik mijn webspace moet activeren en zodra dat gebeurt is zal ik zsm een album online zetten!

de groetjes,

HAns

mimi
12 april 2003, 21:14
Het ziet er een gezellige bende uit :D Jammer dat ik er niet bij kon zijn :( Dit gaat vast en zeker prachtige foto's opleveren.
Ik kijk wel al uit naar de SD in Gent op 11 mei (gaat toch wel door h Gerda?) Het lijkt me een leuke en leerrijke ervaring ;)
Groetjes.....

mic
12 april 2003, 22:50
NEEnee , de crew is bedankt voor deze fantastische dag.
Zoals elke BD shooting weer enorm plezant en veel gebabbeld (zelfs met mensen die ik alleen van hun nickname kende).
Ik kan bijna niet wachten om jullie weer te zien in Gent...

Frederik
12 april 2003, 23:02
Crew jullie zijn bedankt!! Het was een heel leuke dag, 't was echt de moeite! Tof om iedereen zo eens in levende lijve tegen te komen! :cool:

PhilippeVDP
13 april 2003, 00:33
Ik vond het tof mijn eerste BD dag die ik heb meegemaakt .. beetje spijtig dat ik het etentje heb moeten missen maar ik kon mijn ma toch niet langs de kant laten staan wachten met haar auto(en de lekke band) ...die gaat wel voor ;-)

Tiggy
13 april 2003, 00:41
Bedankt BD-crew, het was een hele fijne namiddag. Het prachtige weer dat jullie besteld hadden heeft het nog eens een extra schepje opgedaan. Heel fijn om de mensen irl te zien en te leren kennen. Zeker voor herhaling vatbaar. Kben al mooie albums tegengekomen en mijn zal deze week ook nog online zijn. :)

sjim
13 april 2003, 08:14
Merci crew-members voor die toffe dag.
Ook mijn eerste shooting is heel goed meegevallen. Mooie tuin en een prachtig lenteweertje.
Spijtig genoeg zal ik er in Gent niet bij kunnen zijn, Rotterdam zijn we ( ik en JJ dan ook met cameraatje :D ) er wel bij en Leeuwarden moeten we nog even afwachten

maestro
13 april 2003, 09:19
Ziet er gezellig uit. Kzal ook eens moeten meedoen aan een SD.

Kvroeg me nu wel af wie daar in de lucht zit te fotograferen en wat hij fotografeert?

Mvg,
Bart.

Simkin
13 april 2003, 10:01
precies veel volk !

Jo
13 april 2003, 17:51
Het was inderdaad zeer gezellig :)
@ Maestro: Die "luchtfotograaf" is Eric Mansvelder

Jo(han)

Angenita
13 april 2003, 18:55
Bedankt crew-members voor de fijne dag.
Het was mijn eerste shooting is heel goed bevallen. Mooie tuin en mooi weer.
Zodra ik kan ga ik zeker weer mee.
Groetjes

Lex
13 april 2003, 21:58
Ik mis iemand op de foto... diegene die ik heel erg wil bedanken voor de fijne SD en natuurlijk ook de rest van de Crew en niet te vergeten iedereen die daar was :)

Groetjes,
Lexieke

Jacki
13 april 2003, 23:04
Crew en alle deelnemers, bedankt voor de fijne dag.
Jaja, complimenten ook voor het weer, dat was perfect geregeld ditmaal :D :cool:.
Helaas heb ik met lang niet iedereen kunnen praten en weet ik ook nie van iedereen wie hij is. De volgende keer toch maar weer naamkaartjes uitdelen (Gerda!!! ;)).

Jacki

teddy-bear
14 april 2003, 09:15
1). Ondanks het feit dat we elkaar niet "persoonlijk" kenden, was het toch een fijne namiddag, mede door de no-nonsens houding van iedereen :cool:.

2). Mijn echtgenote en ikzelf hebben er echt van genoten, de schooting, de tuin en van het weer, en ons zelf eens verwend met een lekkere Hsseltse koffie MET pannekoek...

Smaakt naar meer 1&2 :) :)

eMJeke
15 april 2003, 07:46
BD-crew en BD'ers aller landen bedankt voor de fijne namiddag, jullie zijn een toffe bende.
Alhoewel ik niet heb kunnen blijven en dus niet op de groepsfoto sta zal ik ook weer aaan deze dag een fijne herinnering overhouden.
Al was het alleen maar door naar de leuke albums te kijken, ik hoop dat ik niemands album vergeten ben. Nu ga ik wat tijd zoeken om aan het mijne te beginnen ... maar 'k zal nog wel niet de laatste zijn

Jacki
15 april 2003, 16:03
Originally posted by eMJeke
Al was het alleen maar door naar de leuke albums te kijken, ik hoop dat ik niemands album vergeten ben. Nu ga ik wat tijd zoeken om aan het mijne te beginnen ... maar 'k zal nog wel niet de laatste zijn.

Voor wie het niet weten: links naar alle albums worden door Jaja verzameld en bijeengezet via de knop Nieuws, linksboven op de homepage.
Enne, of je de laatste zult zijn weet ik niet, maar mijn album zal helaas ook nog even op zich laten wachten.

Jacki

teddy-bear
15 april 2003, 16:14
Originally posted by Jacki

Voor wie het niet weten: links naar alle albums worden door Jaja verzameld en bijeengezet via de knop Nieuws, linksboven op de homepage.
Enne, of je de laatste zult zijn weet ik niet, maar mijn album zal helaas ook nog even op zich laten wachten.

Jacki

Bedankt voor de tip Jacki, ik begon ook het bos tussen de bomen niet meer te zien :)

Maar ik :( sta daar niet bij :( :( (ben toch braaf geweest) :eek:

James Joyce
15 april 2003, 16:27
Het moet daar blijkbaar nogal iets geweest zijn... Had graag de andere niet-filmers hun gezicht gezien...

jaja
15 april 2003, 17:13
Oeps,

Ik wist dat ik iemand vergeten was ... :(.
Is nu in orde teddy-bear ...
Sorry ...

Jaja

Originally posted by teddy-bear

Originally posted by Jacki

Jacki

Bedankt voor de tip Jacki, ik begon ook het bos tussen de bomen niet meer te zien :)

Maar ik :( sta daar niet bij :( :( (ben toch braaf geweest) :eek:

bingel
15 april 2003, 17:41
Ja, het was plezant zaterdag, voelde mij wel wat onwennig met mijn klein 'prutske' tussen al die grote 'kanonnen'. En eindelijk ben ik nu ook aan mijn badgkes geraakt :)
Ik heb wel een beetje te veel fanta gedronken daar :rolleyes:

teddy-bear
16 april 2003, 10:08
Originally posted by bingel
Ja, het was plezant zaterdag, voelde mij wel wat onwennig met mijn klein 'prutske' tussen al die grote 'kanonnen'. En eindelijk ben ik nu ook aan mijn badgkes geraakt :)
Ik heb wel een beetje te veel fanta gedronken daar :rolleyes:

Het is toch uw "vingertje" dat het em doet, h Bingel !
"Grote kanonnen" zijn in verhouding, bijzaak :)

@Jaja, Ik ben blij dat ik toch braaf ben geweest :D ;)