Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diddi & Dexter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Diddi & Dexter

    't Moeten niet altijd de katten zijn of de hond.
    Twee van mijn andere huisdiertjes : Diddi en dexter, ons fretten tijdens hun vrije loop uurtjes in huis. Een redelijk geslaagde foto nemen van deze is echter gekkenwerk, ze zitten geen seconde stil, ze laten zich niet commanderen als een hond en ons Diddi bv. is maar een hand groot. Dexter is een sandy man van 30cm en Diddi een wildkleur vrouwtje van een 20 cm.
    Voor wie zich zou laten vertederen door hun snoetjes : het zijn en blijven (gedomesticeerde) roofdiertjes. Niets om in huis te hebben met kleine kinderen en zeker niets om in huis te halen als je helemaal geen ervaring hebt met dieren.
    Ze kunnen hard bijten en lossen nauwelijks nog, je moet ze echt handtam maken en dat kost moeite (en blauwe plekken en beten). Vergis je niet in hun grootte : hun beet kan een volwassen konijn in één seconde verlammen en doden.
    (Mijn katten gaan er trouwens instinctief voor op de loop)




    fotosite

  • #2
    Re: Diddi & Dexter

    Inderdaad geen gemakkelijk klusje om deze te fotograferen
    Ze zien er allesinds lief en snoezig uit maar blijkbaar niet om zonder handschoenen te knuffelen
    Canon Eos 10D
    DigitalMacro.be
    BD0480BE

    Comment


    • #3
      Re: Diddi & Dexter

      Die tweede ziet er nu eens echt een varken uit sé
      Je verhaal maakt de foto's nog boeiender, over de manier waarop.

      Comment


      • #4
        Re: Diddi & Dexter

        Leuke diertjes fretjes, lekker speels ook Ik vind de eerste van de wildkleur het mooist.

        Comment


        • #5
          Re: Diddi & Dexter

          Prachtige beesten en zou er niet aan moeten denken om die in huis te hebben.
          Vind je foto's best fraai Elsan, maar zou ze nog liever zien wanneer ze buiten genomen zouden zijn...
          Groetjes Edwin
          Mijn Foto's

          Comment


          • #6
            Re: Diddi & Dexter

            leuk, vooral de tweede op een leuke manier in beeld gebracht.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Diddi & Dexter

              Oorspronkelijk geplaatst door smartpics Bekijk bericht
              Prachtige beesten en zou er niet aan moeten denken om die in huis te hebben.
              Vind je foto's best fraai Elsan, maar zou ze nog liever zien wanneer ze buiten genomen zouden zijn...
              Groetjes Edwin
              Jammer genoeg is er geen beginnen aan met dit weer. In de zomer en voldoende volk thuis om ze achterna te zitten durf ik ze wel eens op de gazon laten lopen.
              Ze zien maar amper twee meter voor hun uit, dus dat valt wel mee
              fotosite

              Comment

              Working...
              X