PDA

Volledige versie bekijken : Online-Shop

SeaEagle
24 oktober 2006, 20:07
Heeft er iemand ervaring met aanschaf van artikelen bij Online Shop in Putte?
Je kan de artikelen bestellen en ze thuis laten bezorgen, of eventueel ook afhalen op afspraak.

De prijzen vallen op 't eerste zicht best mee. Maar dat vind ik nu net vreemd. Regelmatig lees ik op forum dat mensen spreken over Konijnenberg, Cornevaniperen,..enz, maar van Online Shop of http://www.topfoto.be/Nederlands/Begin.htm had ik nog niet gehoord.

Iemand ervaring met de service, vriendelijkheid,..? Ik ben nl van plan om zelf ter plaatse af te halen.

Thanx! ;)

VerSeg
24 oktober 2006, 20:34
Typ eens geheugenkaart.be in de search en je zult er honderden vinden :D

:G

ajuin
24 oktober 2006, 21:31
of otto

iiyama
25 oktober 2006, 00:56
Heb mijn materiaal al altijd gekocht bij geheugenkaart.be .
Nooit problemen, heb alleen de indruk dat hij hier door bepaalde mensen regelmatig wordt afgeknapt omdat hij postings doet die bij sommigen niet in goede aarde vallen.

Franciskine
25 oktober 2006, 06:17
Niks op aan te merken, correcte verkoper, kan hem alleen maar aanraden . . . heb mijn D2Xs daar gekocht aan een prijs waar ik enkel kon van dromen in vergelijking met andere winkels. :G

vanja
25 oktober 2006, 18:01
ik heb er al 4 lenzen gekocht tas en mijn 30 d
steeds af gehaald
had eens 50 euro te kort bij en mocht alles mee nemen en later betalen
en je mag er nog wat vragen ook

xliesx
25 oktober 2006, 21:01
Nog geen slechte ervaringen mee gehad. Hij heeft ook veel in stock, dus er is veel kans dat je je bestelling sanderendaags al kunt ophalen.

Gert1971
25 oktober 2006, 21:04
zeer correcte winkel
ook paar spullen daar gehaald
:G

Ken
31 december 2006, 12:21
Enkele vragen ivm geheugenkaart:

Als je online bestelt, wordt er dan onmiddellijk geleverd of moet er op voorhand worden betaald?

Als er niet op voorhand moet worden betaald, hoeveel tijd na levering moet er dan worden betaald of bij levering?

Hoeveel tijd heb je na bestelling om langs te gaan om bestelling af te halen (en contant te betalen)?

Alvast bedankt voor snelle replies want ik twijfel om vandaag nog te bestellen daar de prijzen vanaf morgen zouden stijgen??

Zou gaan om Canon 30D, 70-200/4.0 en eventueel 580 EX...bij fotokonijn zijn deze alles samen al 80 + 20 + 100 = 200 € gestegen :eek:

Bachus1909
31 december 2006, 12:34
Heb er zelf al veel gekocht.
Nooit geen problemen gehad.
Altijd korrekt behandeld geweest.

Wat betreft versturen langs de post weet ik niks af.
Ga alles zelf afhalen en dan moet er KONTANT worden betaald.
GEEN bankkaart of visa, enkel cash.

Maandag bestellen en vrijdag alles in mijn bezit, dat zijn mijn ervaringen ermee.
Alleen maar positief !!!

Ken
31 december 2006, 12:40
Iemand ervaring met levering? Op voorhand betaling of op factuur? :o

Probleem is dat mijn examens 10 januari starten en ik niet zomaar een dag ertussen uit kan é...en 'k wil niet wachten met bestellen want de prijzen gaan ook stijgen bij geheugenkaart naar alle waarschijnlijkheid :B

BigDuckSix
31 december 2006, 13:23
Ik heb dit jaar ook al een bestelling of zes gedaan bij Geheugenkaart, en ik kan er enkel maar positief over zijn. :G
Alles wordt goed verpakt opgestuurd en zeer snel geleverd.
Soms krijg je het materiaal al twee dagen later aan de deur!

Wat betaling betreft: normaal krijg je eerst een mailtje met je bestelnummer en de vraag om het bedrag over te schrijven op z'n rekening.
Van zodra je dit gedaan hebt wordt het pakje verstuurd.
Bij volgende bestellingen kwam het bij mij vaak voor dat de bestelling al werd geleverd vóór er gevraagd werd om te betalen.
Uit beleefdheid betaal ik zo snel mogelijk, de dag van ontvangst dus.

Ken
31 december 2006, 14:36
Bestelling is geplaats bij geheugenkaart.be, ter afhaling ergens volgende week. Canon 30D, 70-200/4.0 en 2 GB Extreme III CF...Besteld aan de 2006 prijzen, dus moeten ze die mij ook leveren aan die prijzen hé :).

amati
31 december 2006, 14:42
Hebt bij geheugenkaart al een sb600 , lenzen en batterijen besteld.
Alles werd goed verpakt en snel per koerier geleverd.:G
Niets op aan te merken

Pat

Ken
2 januari 2007, 21:56
Beetje nervositeit waarschijnlijk...maar moet er telefonisch worden afgesproken om af te halen bij geheugenkaart in Putte? Volgens e-mail is het gewoon open en in de handtekening van e-mail staat dan telefonische afspraak :eek:
Morgenochtend om mijn eerste materiaal :love:

Michael Leny
2 januari 2007, 21:58
@Ken:

Hou ons op de hoogte van je bevindingen vd winkel, alsook van je materiaal.

Veel plezier

rsted
3 januari 2007, 09:29
Super-content over topfoto!! Had er een D70 kit besteld en de zoomlens kon niet onmiddellijk geleverd worden. Otto stelde gewoon zelf voor om een andere (betere/iets duurdere) lens in de plaats mee te sturen voor dezelfde prijs.
Iedereen die bij mij om goede raad komt vragen ivm waar ze hun materiaal moeten bestellen, stuur ik naar ginder.

Steven

paparazzi
3 januari 2007, 09:31
Heeft er iemand ervaring met aanschaf van artikelen bij Online Shop in Putte?
Putte wat op de grens Nederland-Belgie ligt?

zunoel
3 januari 2007, 09:45
Neen Putte bij Bonheide.

Ken
3 januari 2007, 11:32
Ook ik ben terug na een ritje van om en bij de 250 km!

Alles is perfect verlopen, vriendelijk ontvangen en mijn bestelling lag klaar: Canon EOS 30D, Canon EF 70-200/4.0, Canon BG-E2 met extra BP511A en mijn geheugenkaart SanDisk Extreme III 2GB!
Ik heb er nog een extra SanDisk 512 MB zoals je kon bestellen op de site van canon als je voor 31/12 had gekocht zomaar bijgekregen!

Een goede uitleg gekregen ook, lens werd voor mij gemonteerd op de body...mijn eerste keer hé en mijn handen zouden wellicht te shaky geweest zijn :D ! Batterygrip ook geïnstalleerd, mij gezegd van op te letten dat ik het klepje niet verlies!

M'n pa die mee was vroeg mij waar ik dat alles zou stoppen...:confused: ...en dan hebben we nog maar een Tamrac Expedition 5 erbij gekozen :G

Ik ben dus een erg tevreden geheugenkaart/sdcard/topfoto klant geworden en zal niet nalaten iedereen die mij om raad vraagt door te verwijzen :G

En nu dan maar de batterijen laten opladen en terug achter mijn boeken :( !

zunoel
3 januari 2007, 12:52
Ge hebt toch tegen Otto (http://forum.belgiumdigital.com/member.php?u=1215) gezegt dat ge BD'er bent.

Ken
3 januari 2007, 13:18
Neen :( krijg je dan extra korting? :D

zunoel
3 januari 2007, 20:26
Ik weet dat in het verleden Otto al eens BD korting heeft gegeven ;)

pr0grez
7 januari 2007, 18:50
Ook ik ben terug na een ritje van om en bij de 250 km!

Alles is perfect verlopen, vriendelijk ontvangen en mijn bestelling lag klaar: Canon EOS 30D, Canon EF 70-200/4.0, Canon BG-E2 met extra BP511A en mijn geheugenkaart SanDisk Extreme III 2GB!
Ik heb er nog een extra SanDisk 512 MB zoals je kon bestellen op de site van canon als je voor 31/12 had gekocht zomaar bijgekregen!

Een goede uitleg gekregen ook, lens werd voor mij gemonteerd op de body...mijn eerste keer hé en mijn handen zouden wellicht te shaky geweest zijn :D ! Batterygrip ook geïnstalleerd, mij gezegd van op te letten dat ik het klepje niet verlies!

M'n pa die mee was vroeg mij waar ik dat alles zou stoppen...:confused: ...en dan hebben we nog maar een Tamrac Expedition 5 erbij gekozen :G

Ik ben dus een erg tevreden geheugenkaart/sdcard/topfoto klant geworden en zal niet nalaten iedereen die mij om raad vraagt door te verwijzen :G

En nu dan maar de batterijen laten opladen en terug achter mijn boeken :( !Bij mij was het toch ook 180km heen en terug.. maar geen spijt van aangezien er hier in de buurt niets deftigs te vinden is!
En zo hebben we de natuur van Putte toch ook eens gezien he :D
Correcte en vriendelijke mensen, ik ga hier nog bestellen (met de post dan toch wel :))

fotomanneke
14 januari 2007, 15:20
Weet iemand waar je op de site (die wel volledig is, maar soms érg traag en je wordt gék van die flashende menu links ...) je de verzendkosten kan vinden ? Ik heb vruchteloos ernaar gezocht ...

SeaEagle
1 april 2007, 09:13
Weet iemand waar je op de site (die wel volledig is, maar soms érg traag en je wordt gék van die flashende menu links ...) je de verzendkosten kan vinden ? Ik heb vruchteloos ernaar gezocht ...

't Volgende is terug te vinden op de site, onder INFO, bovenaan in de blauwe balk:

Bestelling en verzending

U kunt alles online bestellen en helemaal onderaan de artikelbeschrijving staat of het op voorraad is of niet.
Uw email-adres is heel belangrijk gebruik daarom het email-adres dat uw provider heeft toegekend (skynet, telenet, kpn, t-online enz) en gebruik geen hotmail of yahoo en dergelijke email-adressen want dan krijgt u geen antwoord (de emails komen dan in de SPAM-filters terecht) en wordt uw bestelling niet uitgevoerd.
Geef ook altijd een telefoonnummer op waar men u overdag kan bereiken .
Alle goederen worden direct vanaf het magazijn van de fabriek voor 7,- Euro per pakket door Direct Parcel Distribution afgeleverd bij u. Dit duurt gemiddeld 24 tot 48 uur.
U kunt altijd zien waar de zending is.

trackingsnummer 123 1234 1234 1 Voer het trackingnummer in op de website van DPD

Subject: http://www.dpd.be

U kunt ook een ander afleveradres opgegeven indien er op uw adres niet altijd iemand aanwezig is, gelieve het ons dan te emailen, want u kunt het pakje niet op het postkantoor afhalen ! Geef dan bij voorkeur uw werkadres op.
Aan het einde van uw bestelling kunt u aangeven of u het artikel komt afhalen of dat het verstuurd dient te . Heeft u nog vragen stuur dan een email aan:

info@TopFoto.be
info@Geheugenkaart.be
TopFoto@gmail.com
Geheugenkaart@gmail.com

And by the way, ik ben intussen zelf ook reeds langs geweest in Putte. Ik heb er mijn SB800 aangeschaft, voor een mooi prijsje. ZEKER aan te raden.

peterfoto
1 april 2007, 10:41
Heb mijn materiaal al altijd gekocht bij geheugenkaart.be .
Nooit problemen, heb alleen de indruk dat hij hier door bepaalde mensen regelmatig wordt afgeknapt omdat hij postings doet die bij sommigen niet in goede aarde vallen.

Vanuit diverse standpunten bekeken:
- een goed ondernemer geeft vaak best geen "negatieve" kritieken in de richting van zijn cliënteel. Alleen door "man-to-man" discussies kun je aanvoelen of iemand openstaat voor kritiek. Kritiek die; doorgaans; bedoeld is om uit te leren.
- Angst, twijfel, eigen overschatting, noem maar op, er zijn vele factoren die kunnen leiden dat een mens "over"-emotioneel reageert op kritiek.
Ik ben hier geen uitzondering op, echter wel bewuster in geworden door zelfreflectie. Onevenwichten zijn snel gecreëerd, evenwicht bereiken daarentegen... wat een creatie! :)

(eigen hersenspinsel)

sm00keh
1 april 2007, 15:55

stuur hem eens een mailtje,dan weet je het direct.normaal zal dat tussen de 7€ en 19€ liggen dacht ik.

of je kan iets kopen en dan zal zullen de verzendingskosten wel er bijkomen en kan je zien hoeveel je betaald.staat het je niet aan,annuleren he :)