Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tas-advies gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tas-advies gevraagd

    Hallo,

    Ik heb reeds 2 tassen waarvan eentje te groot (canon) te groot om mee te zeulen en de andere (lowepro top loader 65 AW) te klein voor mijn materiaal.

    Wat ik dus zoek is een handige tas waarin ik mijn 20D met canon 70-200 lens erop gemonteerd in krijg + nog een 2-tal objectieven. Momenteel heb ik nog een Canon 17-85 en een 50mm ...

    Graag jullie advies om een passende tas te vinden. Vooral de body met de 70-200 (zo'n 25cm in totaal) zorgen voor problemen bij de meeste tassen heb ik indruk ...

    Alvast bedankt,

  • #2
    Re: Tas-advies gevraagd

    Oorspronkelijk geplaatst door platho Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb reeds 2 tassen waarvan eentje te groot (canon) te groot om mee te zeulen en de andere (lowepro top loader 65 AW) te klein voor mijn materiaal.

    Wat ik dus zoek is een handige tas waarin ik mijn 20D met canon 70-200 lens erop gemonteerd in krijg + nog een 2-tal objectieven. Momenteel heb ik nog een Canon 17-85 en een 50mm ...

    Graag jullie advies om een passende tas te vinden. Vooral de body met de 70-200 (zo'n 25cm in totaal) zorgen voor problemen bij de meeste tassen heb ik indruk ...

    Alvast bedankt,
    In de lowepro minitrekker passen die er net in.
    Ik heb zelf de combinatie,lens en camera achter elkaar.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: Tas-advies gevraagd

      Als je een schoudertas zoekt kan ik je de stealth reporter 400 aanbevelen. Je kan er je toestel met 70-200 op gebruiksklaar in plaatsen, weliswaar met de hood omgedraaid.

      Wat voor tas zoek je?
      pixelpusher

      Comment

      Working...
      X