Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwerpen Pano

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antwerpen Pano

    Nog een pano. Weeral geen super creatie, maar ik wilde hem wel eens kwijt aan de wereld



    Klik op de foto voor een grotere versie.
    Trouwens : Xarder is ergens te bespeuren
    natwork.be

  • #2
    Re: Antwerpen Pano

    leuk om te zjn maar spijtig dat de "paul" er niet hellemaal op staat en de kathedraal ook niet
    Nikon materiaal

    Comment


    • #3
      Re: Antwerpen Pano

      Oorspronkelijk geplaatst door Lohad
      leuk om te zjn maar spijtig dat de "paul" er niet hellemaal op staat en de kathedraal ook niet
      Helemaal akkoord. Ik heb nog maar eens dezelfde fout gemaakt om genoeg overschot te nemen tijdens het trekken van de foto's. Maar al doende leert men zeker ?
      natwork.be

      Comment


      • #4
        Re: Antwerpen Pano

        Iets te rommelig om goed te zijn vind ik...
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Antwerpen Pano

          Oorspronkelijk geplaatst door Nat
          Helemaal akkoord. Ik heb nog maar eens dezelfde fout gemaakt om genoeg overschot te nemen tijdens het trekken van de foto's. Maar al doende leert men zeker ?
          Absoluut iedere dag leer ik ook nog bij
          Nikon materiaal

          Comment


          • #6
            Re: Antwerpen Pano

            Hahahaha,

            Wacht maar Nat, tot mijn album eindelijk eens af is

            Zoals gezegd, een paar schoonheidsfoutjes maar ik doe het je nog niet na .

            Groetjes,

            X.

            Comment


            • #7
              Re: Antwerpen Pano

              Mooie foto van,zeg tocht wel, een pracht Stad

              Mvg,
              SW
              BD1071BE

              Comment


              • #8
                Re: Antwerpen Pano

                Leuk maar inderdaad onthoofd

                Ik zit eraan te denken om vanaf linkeroever nog eens een pano van de kaaien te schieten, maar daar zou ik aangepast materiaal voor willen gebruiken dat ik momenteel nog niet heb

                Comment


                • #9
                  Re: Antwerpen Pano

                  Over welk materiaal spreek je dan ? Als je goed je zoeker in de gaten houd, de belichting en focus op full manueel zet, genoeg "overschot" neemt in de kadrage, is dat toch voldoende ?
                  natwork.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Antwerpen Pano

                    @Nat en anderen..

                    ALs je autostitch gebruikt, en ook nog andere pano-tool-achtige dingen, kan je zonder probleem ook opstaande foto's gebruiken. Je kan ook meerdere banden nemen, zorg er echter wel voor dat je steeds zo'n 20 à 30% overlapping hebt (links, rechts, onder en boven) en dat lukt verschrikkelijk goed. Je krijgt dan een breedere band, waar eventueel de daken en de torens ook op staan , maar dan moet je ook een band foto's nemen die ook hoger gericht staan.

                    Op www.wpanorama.com staat een schitterende freeware om pano' te bekijken ...
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #11
                      Re: Antwerpen Pano

                      Ik had ze liever helemaal in het zonlicht gezien, klassieke fout bij pano's (bij lichte bewolking) of vergis ik mij hier, dan sorry.
                      Wel heel leuk een stadspano, je blijft ernaar kijken
                      Groeten Sensor

                      Comment


                      • #12
                        Re: Antwerpen Pano

                        Ik had ze liever helemaal in het zonlicht gezien, klassieke fout bij pano's (bij lichte bewolking) of vergis ik mij hier, dan sorry.
                        Wel heel leuk een stadspano, je blijft ernaar kijken
                        Groeten Sensor

                        Comment


                        • #13
                          Re: Antwerpen Pano

                          Hey Nat, vet cool man

                          Mooi gedaan (overigens heb ik daar in Antwerpen exact hetzelfde pano gemaakt zo'n beetje Ik stond alleen ergens anders, staat wel in m'n album overigens)
                          F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
                          Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Antwerpen Pano

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                            Weeral geen super creatie, maar ik wilde hem wel eens kwijt
                            gelukkig maar voor ons! Een prachtige pano die ik niet zou willen missen!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Antwerpen Pano

                              idd spijtig dat de torens er niet opstaan, dat is voor de volgende keer
                              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                              Comment

                              Working...
                              X