PDA

Volledige versie bekijken : corné of geheugenkaart??

primus
11 februari 2006, 12:32
hoi, wil een bestelling van wat materiaal plaatsen bij corné of geheugenkaart.
beide krijgen hier veel lof en de prijzen zijn ook vrijwel vergelijkbaar voor het ganse pakket (zo rond de 1000 eurokes:o )

ikzelf woon in tessenderlo in (belgisch) limburg.

de vraag is nu bij welke zou ik bestellen (ik ga zowiezo laten verzenden) kwestie van later als ik ooit stukken heb ofzo??,

beetje luxe probleempje want beide zijn goed denk ik maar toch....

mitChill
11 februari 2006, 12:49
Bij corné ben ik nog nooit geweest. Bij geheugenkaart wel...

Altijd perfecte service en is voor mij een pak dichterbij als corné. (alhoewel ik vermoed dat de servce van beiden wel goed tot zeer goed zal zijn) Snap wel niet waarom je het niet gaat afhalen als je van tessenderlo bent? Is niet zo ver van geheugenkaart en geen kans dat er iets kapot gaat tijdens transport...

primus
11 februari 2006, 12:56
misschien dat afhalen wel mogelijk is hoor...

Duindistel
11 februari 2006, 13:00
Ik ben klant bij geheugen kaart en al een 5 tal keer iets gekocht en altijd netjes verpakt met koerier dienst thuis gekregen. :G :G :G

JLP
11 februari 2006, 15:30
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, waar je het koopt. Zoek maar op het forum naar Corné of Geheugenkaart, de reacties zijn over het algemeen positief. En dat geldt niet alleen voor de aankoop, maar ook voor de herstellingen mocht er iets kapot gaan. Ik zou in dit geval kijken naar de prijs en hoelang het duurt voordat je het product thuis hebt (of op gaat halen).
Zelf koop ik bij Corné, maar dat komt ook omdat ik in Nederland woon.

bouk
11 februari 2006, 15:54
wel een beetje gewaagde vraagstelling, er zijn natuurlijk altijd bevooroordeelde mensen, zou er eens zoeken op na zien en dan je keuze bepalen hoor.
grt,bouk.

Bachus1909
11 februari 2006, 16:16
Heb gisteren (10.02.06) bij geheugenkaart te Putte nog 2 bestelde lenzen afgehaald. Voor mij is de afstand Putte-Lier echt te verwaarlozen. Ga liever, als het gaat, alles zelf afhalen. Ben moeilijk thuis te vinden, zal beteren volgende maand, ga ik met (echt verdiend) pensioen.

Ontvangst te Putte was zeer goed, goede uitleg en alles werd gekontroleerd vooraleer het mij mee te geven.

Had ook een flash besteld maar die was nog niet binnen, deze zal wel worden opgestuurd en een overschijving zal erbij zijn om te betalen.

Bij Corne heb ik viertal zonnekappen besteld.
Deze zijn via post opgestuurd. Geen problemen gehad.

Wat betreft voor beide heb ik geen opmerkingen aangaande service.
Prima en korrekt afgehandeld.

Je krijgt van beide een mailtje ter bevestiging van order en een mailtje wanneer het verstuurd is of wanneer je het kan komen afhalen.

Dus beide :G :G :G

Roland Cuypers
12 februari 2006, 09:24
Heb al bij beide geheugenkaart besteld/gekocht.
Alles correct verlopen.
It's up to you !

mvg,

Roland

summit
12 februari 2006, 11:42
Ik heb net bestelling bij geheugenkaart gedaan. Eerst was er ook twijfel waar bestellen, maar gezien lens bij corne niet op stock was, viel twijfel snel weg...

Smt.

Pk1965
14 februari 2006, 11:46
hoi, wil een bestelling van wat materiaal plaatsen bij corné of geheugenkaart.
beide krijgen hier veel lof en de prijzen zijn ook vrijwel vergelijkbaar voor het ganse pakket (zo rond de 1000 eurokes:o )

ikzelf woon in tessenderlo in (belgisch) limburg.

de vraag is nu bij welke zou ik bestellen (ik ga zowiezo laten verzenden) kwestie van later als ik ooit stukken heb ofzo??,

beetje luxe probleempje want beide zijn goed denk ik maar toch.... Bij geheugenkaart.Heb mijn Sigma 70-200 2.8 EX DG daar besteld was op stock gaan afhalen mogen proberen :G vriendelijke mensen,prima service daarna filter besteld op tijd geleverd via de post:G :G :G

flitske
14 februari 2006, 18:39
'k Heb bij beiden al lenzen gekocht. Ik kan je ze allebei aanraden zo'n :G service. Als je voor meer dan 750 euro koopt bij corné, komt hij dit gewoon gratis aan huis afleveren. Bij geheugenkaart kan je na afspraak altijd langs gaan om de lenzen te testen. Zoals ja al ziet zit de service bij alle twee heel goed...over luxe gesproken:D

Jdude
14 februari 2006, 22:40
Hehe, zal ik het nog wat moeilijker maken??
Want http://www.topfoto-online.de/ is anders ook interessant (en Ingo spreekt ook nederlands). Het is ongeveer een uurtje rijden van tessenderlo (ben zelf van diest...)

Basketfan
14 februari 2006, 22:56
Corné levert niet meer aan huis wegens te duur. Alles wordt nu verzonden heeft hij mij gemeld.

elsan
15 februari 2006, 06:53
Beiden dik in orde. 'k Zou het gewoon laten afhangen van levertijd en mogelijkheid tot afhalen (en de afstand bedoel ik dan).

Otto Knap
15 februari 2006, 10:36
Corné levert niet meer aan huis wegens te duur. Alles wordt nu verzonden heeft hij mij gemeld.

Zet een grote biefstuk en frieten klaar dan komt die wel langs

Franciskine
16 februari 2006, 16:45
Otto, is dat een stille wenk om jou ook persoonlijk te laten leveren? :p ;)

starengine
16 februari 2006, 16:52
hoi,
ikzelf ben een(klein) klantje van Otto (geheugenkaart), ben van de week nog een lens gaan afhalen, lag netjes klaar.
Ook heb ik al eens een fotorugzak laten opsturen, netjes verpakt en snel geleverd.
Mijn volgende aankoop doe ik ook bij geheugenkaart, zeker weten

mvg

Haai8
16 februari 2006, 20:55
Otto, is dat een stille wenk om jou ook persoonlijk te laten leveren? :p ;)
Ik denk dat Otto 'kartoffelen mit wurst' verkiest hoor :D ;)

Een tevreden geheugenkaart klant :G

Haai8

cvaniperen
16 februari 2006, 21:02
Denk het niet, als je eens wist hoeveel pintjes ik al heb moeten weigeren ;)

Otto Knap
16 februari 2006, 21:47
Denk het niet, als je eens wist hoeveel pintjes ik al heb moeten weigeren ;)

Nou dan weten jullie wat je in het vervolg mee dient te nemen naar het noorden echte Artevelde grand cru op gist , of een Aangespoelde, anders een Affligem patersvat, mischien lust hij ook wel Alexander Rodenbach, of de enige echte Vlaams rood, of een Cuvee du Tcheste, of een kratje Lindemans Kriek

Haai8
16 februari 2006, 21:51
Nou dan weten jullie wat je in het vervolg mee dient te nemen naar het noorden echte Artevelde grand cru op gist , of een Aangespoelde, anders een Affligem patersvat, mischien lust hij ook wel Alexander Rodenbach, of de enige echte Vlaams rood, of een Cuvee du Tcheste, of een kratje Lindemans Kriek
Otto, zou je niet beter je signature aanpassen naar "Verzamelaar van Belgische bieren van hoge kwaliteit " :clown: :D ;)

.

Otto Knap
16 februari 2006, 22:01
Otto, zou je niet beter je signature aanpassen naar "Verzamelaar van Belgische bieren van hoge kwaliteit " :clown: :D ;)

.

Ja dat is pas genieten eerst een lekkere gegrilde worst met Kartoffelsalat en dan nagenieten met Klooster Zusters Annonciaden

VerSeg
17 februari 2006, 00:41
Ja dat is pas genieten eerst een lekkere gegrilde worst met Kartoffelsalat en dan nagenieten met Klooster Zusters AnnonciadenNu weet ik wat ik bij de volgende aankoop mee breng in de plaats van geld ... :D

Karreaux
17 februari 2006, 07:53
Ik heb van dinsdag al mijn betaling uitgevoerd naar nederland en nog steeds geen bevestiging. Is dat abnormaal, kben er previes niet meer zo gerust in....

Franciskine
17 februari 2006, 08:19
Ik heb van dinsdag al mijn betaling uitgevoerd naar nederland en nog steeds geen bevestiging. Is dat abnormaal, kben er previes niet meer zo gerust in....
Slaap maar op beide oren, zowel in Corné als in Otto kan je 100% gerust zijn :G

Cois
17 februari 2006, 08:47

.

Ja dat is pas genieten eerst een lekkere gegrilde worst met Kartoffelsalat en dan nagenieten met Klooster Zusters Annonciaden
Daar heb ik eerlijk gezien nog niet veel van gemerkt,als ik daar kom.:clown: :D

Karreaux
17 februari 2006, 18:16
:o
Slaap maar op beide oren, zowel in Corné als in Otto kan je 100% gerust zijn :G

I know, maar de vorige keren was de betaling na een dag al een feit en na 3 dagen had ik mijn gerief. Nu zijn we 3 dagen verder en mijn betaling is nog niet eens toegkomen...:(

Maarja, misschien ben ik gewoon wat te ongeduldig:o

Haai8
17 februari 2006, 18:18
Tja, hoewel ik overschrijf via PC-banking mét Iban én Bic nr leert de praktijk me dat overschrijvingen naar zowel Nederland als Duitsland makkelijk 4 à 5 dagen duren vooraleer de ontvanger mijn neuri's ontvangt, éénmaal ze mijn geld ontvangen hebben zijn mijn spullen hier binnen de 2 dagen...

Karreaux
17 februari 2006, 18:19
Tja, hoewel ik overschrijf via PC-banking mét Iban én Bic nr leert de praktijk me dat overschrijvingen naar zowel Nederland als Duitsland makkelijk 4 à 5 dagen duren vooraleer de ontvanger mijn neuri's ontvangt, éénmaal ze mijn geld ontvangen hebben zijn mijn spullen hier binnen de 2 dagen...

bedankt hoor, ik voel me al een stukje beter nu :o :G

K-2
17 februari 2006, 20:34
Tja, hoewel ik overschrijf via PC-banking mét Iban én Bic nr leert de praktijk me dat overschrijvingen naar zowel Nederland als Duitsland makkelijk 4 à 5 dagen duren vooraleer de ontvanger mijn neuri's ontvangt...

Is bij mij ook al gebeurd, maar soms gaat het ook sneller. Hangt er vanaf welke de betrokken banken zijn... Sommige schijnen beter samen te werken dan andere.

K-2
17 februari 2006, 20:37
Wat de oorspronkelijke vraag betreft: met Corné nog niet gewerkt, maar van Geheugenkaart bijzonder tevreden :G .

flupke
18 februari 2006, 10:02
Hoe gaat het eigenlijk met leveren? Laten zij weten tijdig weten op welke dag geleverd word? Als je nu net weg bent en ze komen leveren, wat gebeurd er dan?

Otto Knap
18 februari 2006, 11:54
Hoe gaat het eigenlijk met leveren? Laten zij weten tijdig weten op welke dag geleverd word? Als je nu net weg bent en ze komen leveren, wat gebeurd er dan?

U kunt ook een ander afleveradres opgegeven indien er op dit adres niet altijd iemand aanwezig is, gelieve het dan te emailen aan uw leverancier, want u kunt pakjes van UPS, DPD of GLS niet op het postkantoor afhalen ! Geef dan bij voorkeur uw werkadres op.

de.lesse.be
18 februari 2006, 12:26
Ik zal hier ook nog effe iets melden...

Bij Corné en Peter ook al langs geweest... Geen problemen, alles rustig mogen testen etc... Waar vind je dit nog??? Stap een winkel binnen en ze smeren je vanalles aan!!!:mad: (wat ze uit stock willen etc.... en bestellen pfff doen ze moeilijk over...etc...)

Maar hier, geen probs... (Ingo ook niet te vergeten hé...);)

Met dees 3 personen blijf ik zaken doen... wees gerust...

En euh.... koffie is er altijd bij Corné en Ingo... (je wat te doen hé Peter...;) )

Groeten,
Lesley Persyn.

Karreaux
20 februari 2006, 16:57
Bericht gehad van Corné, en goed nieuws, mijn complimenten daarvoor *duim omhoog*