Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijshokey 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ijshokey 3

    mijn derde ijshokey posting, en voorlopig de laatste Als ook BDsizer eens toegepast met alles erop en er aan





    Last edited by sensor; 27 november 2005, 23:20.
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: ijshokey 3

    kleuren en de actie mooi vastgelegd.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: ijshokey 3

      Oorspronkelijk geplaatst door sensor
      mijn derde ijshokey posting, en voorlopig de laatste Als ook BDsizer eens toegepast met alles erop en er aan
      Heel mooie, ik denk dat je uit die F4 echt het maximum hebt gehaald.

      En voorlopig de laatste?
      Toch geen schrik gekregen van mij zaterdag? Ik heb je na de eerste periode niet meer gezien ('s middags). IK heb nog geen resultaten, heb gisteren nog een hoop soft op de PC geinstalleerd, ik begin vanavond alle foto's van de voorbije 2 weken te bekijken en te verwerken. Ik hou je op de hoogte.

      Leuk je ontmoet te hebben.
      Groetjes,
      Johan.
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

      Comment


      • #4
        Re: ijshokey 3

        Oorspronkelijk geplaatst door loloboy
        Heel mooie, ik denk dat je uit die F4 echt het maximum hebt gehaald.

        En voorlopig de laatste?
        Toch geen schrik gekregen van mij zaterdag? Ik heb je na de eerste periode niet meer gezien ('s middags). IK heb nog geen resultaten, heb gisteren nog een hoop soft op de PC geinstalleerd, ik begin vanavond alle foto's van de voorbije 2 weken te bekijken en te verwerken. Ik hou je op de hoogte.

        Leuk je ontmoet te hebben.
        Groetjes,
        Johan.
        ja hoor , voorlopig de laatste, ik wil er geen gewoonte van maken om alleen maar ijshokey te posten.
        Trouwens ik heb deze reeks niet met mijn F4 gemaakt, maar met mijn sigma 2.8 (18-50),weinig bereik dat wel, maar nog altijd de mooiste resultaten, deze reeks is ook op iso 800 gemaakt, en ik ben tevreden over het resultaat
        Toch zou een 70-200, 2.8 hier heel welkom zijn, maar zoals gezegd ik spaar er nog voor.Lensje lijkt me ook wel erg handig voor concertfotografie.
        Groeten,
        Raymond
        Groeten Sensor

        Comment


        • #5
          Re: ijshokey 3

          Ik vind de eerste , de beste . Vooral de scherpte v.d.voorste ijshockeyer en de onscherpte v.d.achterste en de puck aan de stick .

          Comment


          • #6
            Re: ijshokey 3

            ja heerlijk die eerste

            mvg,
            Z900
            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

            Comment


            • #7
              Re: ijshokey 3

              Die eerste is echt een knappe
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: ijshokey 3

                Ik vind ze alledrie knap!
                Welke instellingen gebruik je om deze foto's te maken. ik ben namelijk van plan binnenkort eens in Hasselt te gaan zien.

                Comment


                • #9
                  Re: ijshokey 3

                  Oorspronkelijk geplaatst door nabi
                  Ik vind ze alledrie knap!
                  Welke instellingen gebruik je om deze foto's te maken. ik ben namelijk van plan binnenkort eens in Hasselt te gaan zien.
                  bedankt

                  canon 300D, in M modus, iso 800, f2.4, 1/160 , AWB
                  dan wat spelen met levels in ps, (aut.belichting), en dan met veel geluk een paar mooie acties vastleggen, een honderdtal fotos kieken, en hopen dat er een tiental aanvaardbare tussenzitten
                  Groeten Sensor

                  Comment


                  • #10
                    Re: ijshokey 3

                    Nummer 1 vind ik erg mooi, met scherpte en onscherpte die weer beweging aangeeft
                    Groetjes Christianne
                    Christianne's fotoweb
                    BD0243nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: ijshokey 3

                      Goede foto's, actie is goed te zien. zeker niet relevant , moeielijke hal om foto's te maken ('k spreek uit eigen ervaring )

                      hopelijk volgende keer een mooie met mij erop

                      Comment


                      • #12
                        Re: ijshokey 3

                        Oorspronkelijk geplaatst door sensor
                        bedankt

                        canon 300D, in M modus, iso 800, f2.4, 1/160 , AWB
                        Sensor,

                        Hoe heb je die F2.4 voor elkaar gekregen
                        Ik zie in je profiel geen lens die zo laag (of zo snel) is.

                        Hubert
                        Hubert

                        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                        Comment


                        • #13
                          Re: ijshokey 3

                          Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                          Sensor,

                          Hoe heb je die F2.4 voor elkaar gekregen
                          Ik zie in je profiel geen lens die zo laag (of zo snel) is.

                          Hubert
                          Je hebt gelijk , ik bedoelde f2.8 van sigma (18/50mm)
                          goed gezien,

                          mvg.Sensor
                          Groeten Sensor

                          Comment


                          • #14
                            Re: ijshokey 3

                            Tip gekregen van een basketball fotograaf (vergelijkbare omstandigheden voor ijshockey?) : maakt al zijn foto's met een 50mm 1.8 op formaat 3000X2000 en haalt er zijn shots uit via crop. Ik moet zeggen : het werkt. Foto's zijn zeer scherp en goed van belichting, hij sukkelt door zijn 1.8 minder met hoge ISO's.
                            fotosite

                            Comment


                            • #15
                              Re: ijshokey 3

                              Oorspronkelijk geplaatst door elsan
                              Tip gekregen van een basketball fotograaf (vergelijkbare omstandigheden voor ijshockey?) : maakt al zijn foto's met een 50mm 1.8 op formaat 3000X2000 en haalt er zijn shots uit via crop. Ik moet zeggen : het werkt. Foto's zijn zeer scherp en goed van belichting, hij sukkelt door zijn 1.8 minder met hoge ISO's.
                              Die kun je gebruiken voor dicht-bij shots maar imo niet om een ijsbaan ten volle te kunnen bereiken. Een ijsbaan is, denk ik, wel iets groter(±66m X 32m) dan een basketbal veld.
                              Ik heb een D200 besteld en daar die 10MP heeft(kan dan wat meer croppen), zal ik eens met mijn 50/1.4 proberen wat dat geeft. Dan kan de ISO ook naar beneden. Ik zie dat wel.
                              Wat wel zal zijn is dat de rug, na een volle match, minder zeer zal doen door het verschil in gewicht tussen de 70-200/2.8 en de 50/1.4

                              Hubert
                              Hubert

                              Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                              Comment

                              Working...
                              X