Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No title

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• No title

Last edited by Tinne; 13 maart 2005, 07:43.
    "Alive and Kicking"

http://www.pbase.com/tinnew

Re: Seduction

Ja Tinne, voor mij wel knappe foto's. Technisch dan toch. Maar seduction ??? Ik zou er eerder van lopen gaan hoor !!! Zo'n blik, amaai. Nee, niet echt mijn type.
    Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
    SB600
    Tripod: Velbon CX 530

Comment

Ik vind er ook weinig verleiding in, eerder brutaal uitdagen.

Comment

foto's op zich vind ik ook niet echt mis (hoewel het niet zozeer m'n ding is) maar "seduction" vind ik het toch ook niet..

ipv "i want you" in haar ogen, staat er "come closer and you die" te lezen..

Comment

Inderdaad geen "seduction". Eerder een harde, afstandelijke blik. Technisch wel goed trouwens
          Groeten,

Albert Jan

Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

Comment

Blijkbaar koos ik de verkeerde titel!
            Hoewel ik dat niet vind, ik weet wel zeker dat ze op deze manier veel mannen kan verleiden
            Soit, ik haal hem gewoon weg .....
            Dan kunnen we verder met de foto's en niet de titel
            "Alive and Kicking"

Comment

Re: No title

ik vind vooral de uitsneden goed hhier. enkel bij 3 zou ik een stukje van de zetel afdoen.

techniek is meer dan goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tinne
                Hoewel ik dat niet vind, ik weet wel zeker dat ze op deze manier veel mannen kan verleiden
                nu dat het toch ter sprake kwam, ook bij de eerdere foto's van je spreekt dit model me allesbehalve aan.
                te bitchy look, donkere afschrikwekkende ogen... met een beter model en dezelfde poses/technieken ben ik overtuigd van een veel beter eindresultaat.

ps: verleiden door halfnaakt te zijn is niet moeilijk, dat werkt idd wel wat vlugger bij mannen. Maar dan moet je wel de foto's croppen vanaf de nek.

maar dan verkies ik liever een knap shot van een mooie knap gezicht en toch fully clothed.

Comment

Technisch goede opnames. Ik denk echter dat het model veel te gespannen is, of zich gedwongen voelt. Probeer haar te laten ontspannen. Met een meer ontspannen uitdrukking is dit een prima model voor dit soort foto's. Schrijf haar zeker nog niet af!!! Wat mij echter meer stoort: op de 3é foto is de houding van de rechterhand. Op deze manier in beeld genomen lijkt dit wel een stompje.
                  https://waltertalboom.be-
                  Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

De 2e foto vind ik erg goed, vooral omdat ik daar haar blik mooier vind.

Comment

Bedankt voor jullie commentaar.
                      Maar volgens mij laten jullie je beïnvloeden door het feit dat het voor mij de eerste keer was, dat was het voor haar zeker niet.
                      Ze is er al heel lang mee bezig, het is een tof, mooi en goed model.
                      Bovendien is ze nog lief ook
                      Dat ze een beetje negatief volgens jullie overkomt zal dan wel te wijten zijn aan mijn onkunde......
                      "Alive and Kicking"

Comment

Dat ze een beetje negatief volgens jullie overkomt zal dan wel te wijten zijn aan mijn onkunde......
                        Tinne, hierbij mijn mening, maar ik heb er ook geen verstand van hoor

Wat op mij nogal confronterend overkomt is het gezicht. De harde make up en de grote starende ogen. Dat was het eerste wat mij opviel aan de foto. Misschien wat zachtere make up (geen verstand van verder, ben een man ) en een wat zachtere blik in de ogen zou naar mijn mening de sfeer van de foto veranderd hebben. Ik doel dan niet eens op de oude titel, maar bedoel dat de pose en het gezicht voor mijn gevoel niet in overeenstemming zijn.
                        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                        lidnummer: BD0371NL

Comment

Bedankt voor jullie commentaar.
                          Maar volgens mij laten jullie je beïnvloeden door het feit dat het voor mij de eerste keer was, dat was het voor haar zeker niet.
                          Ze is er al heel lang mee bezig, het is een tof, mooi en goed model.
                          Bovendien is ze nog lief ook
                          Nee Tinne, zover zou ik niet gaan! op zich zijn de foto's zeer goed gemaakt!
                          Het is hier eerder het model wat wat fout "gecast" is. Ofwel ga je met haar (zoals ze nu opgemaakt was) meer de Rock en Punk toer op, ofwel ga je voor de setting zoals je zelf had vooropgesteld, maar dat moest haar make-up daar veel beter op afgestemd worden.
                          Ze heeft relatief grote ogen, door deze zo zwaar op te maken wordt dat zeer sterk benadrukt waardoor ze een dwingende, starende blik krijgt - iets wat het goed zou doen bij Rock en Punk scène, maar niet bij wat jij hier voor ogen had.
                          Ze is ook een "donker" en een beetje mysterieus type, daardoor gaat pastel-rose haar niet écht goed af, warme kleuren rood/orange/bruinen en zwart zouden haar alle eer aan doen!
                          Het lijkt allemaal misschien idioot maar ....

Comment

Ik ben er wel van onder de indruk, in beide opzichten. Mooie foto's van een zeer verleidelijk model. Ietwat te zwaar opgemaakte ogen, maar pffff

Nu even doorlezende wat Carola zegt... inderdaad is dit meer een "Gothic-girl" dan een "barbie" om het even strak te classificeren...
                            Maar voor mij? Prima...
                            Last edited by Thor; 14 maart 2005, 13:30. Reden: Toevoeging 2 alinea
                            Groets, Gerhard
                            Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Hoi Tinne,

Ik vind het mooie foto's en ook een mooie vrouw. dat als eerste.
                              Er zit inderdaad een bepaalde hardheid in de foto's. Voorzover dat niet de bedoeling zou zijn geweest zou je kunnen overwegen haar niet direkt in de camera te laten kijken en/of haar hoofd een beetje schuin te laten houden in plaats van helemaal recht op. Dit verandert de sfeer al een stuk denk ik. Als je er dan ook nog een zachte glimlach aan toevoegt hoef voor mij aan de make up niets meer te veranderen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groet,
                              Maarten

Comment

Working...
                              X