wegens enkele ruim geinteresseerde mensen, wordt een groepsaankoop ingelast. het betreft: mobiele opslag, MET MP3!!!!!! X-Drive PRO 3310. een beeldscherm, maar niet voor foto's te laten zien. zeer mooi design eveneens. mensen die het niet kennen: zoek op image tank, of op x-drive in de searchfunctie. ZOEK OP 3310, en je vindt ervaringen, niks dan lof. en dat voor een mooie prijs hier !!!!! (werkbalk boven, search, en '3310' invoeren)
het betreft 40 GB, wat meer dan genoeg moet zijn. vanuit Duitsland, dus geen douaneproblemen. IEDEREEN mag deelnemen, leden, niet-leden, vrienden, het kantoor, ... bedenk wel dat de leverancier nog aan de vraag moet kunnen voldoen he!!! dat zal wel lukken, maar degenen die dan op reis vertrekken en dringend hem nodig hebben, krijgen dan voorrang 5 stuks maximum per klant
even duidelijk: ik ben een tussenpersoon, geen verkoper of eender wat. ik onderneem dus geen enkele garantie, die is voor de verkoper. mits problemen ben ik er uiteraard altijd voor u, aangezien ik de contacten verzorg, maar ik sta niet borg, ik betaal niets voor een defectje bij iemand anders, en dergelijke zaken. dit is meer dan logisch, maar toch maar even erbij zetten.
DIT TOPIC IS VOOR TECHNISCHE INFORMATIE, EN ALLES WAT NIET MET EEN INSCHRIJVING DIRECT VERBAND HOUDT.INSCHRIJVINGEN: VOLG DE LINK HIER
MEER INFORMATIE VOOR MOEST JE WILLEN KOPEN, VIND JE DAN OOK IN DIE THREAD !!!
informatie over toestel:
eenvoudig duits, technische gegevens blijven dezelfde
uiteraard leest ie RAW-files. het is een gewone harde schijf. RAW-leesproblemen hebben eigenlijk enkel waarde als je de foto ergens wil zien, maar hier niet van toepassing, al een geluk.
Musik/Sound: MP3 Player eingebaut (Strereo-Ohrhörer im Lieferumfang)
LCD-Display: Hochauflösendes LCD-Display (Blaue Background-Beleuchtung, Black/White)
Grösse: 135 x 85 x 34 mm
Gewicht: 350g (inkl. HDD)
Umgebungstemperatur: -40°C / 70°C
Betriebstemperatur: 0°C / 70°C
Netzspannung: 9V / 18V
Spannungsaufnahme: im Betrieb :12V(360mA) Standby:175mA
Stromquelle: Intern: Li-Ion wiederaufladbare Batterie 3.6V x 2 (720 mA)
Extern: 12V Adapter (1500mA)
Festplattengrösse: 2.5" (9.5mm Bauhöhe)
Schnittstelle: USB 2.0
Downloadgeschwindigkeit: Bis zu 480kBps (3.84MBps)
Dateisystem: FAT 12/16/32
Unterstützte
Betriebssysteme: Windows
98/98SE, Win 2000 (mit Treiber)
Win ME/XP, Linux Kernel version 2.4 oder höher ohne Treiber
Mac OS 8.6 - 9.0 mit Treiber
Mac OS 10.0.1 und höher ohne Treiber
Unterstützte Medien: Compactflash
Card type I / type II (CF)
IBM Microdrive
Smartmedia Card (SM)
Memory Stick (MS)
Memory Stick Pro (MS Pro)
Secure Digital (SD)
MultiMediaCard (MMC)
XD Card (über Adapter, s.u.)
Lieferumfang: X-Drive PRO VP3310 40GB, Stereo-Ohrhörer, AC Power-Adapter, USB Kabel, englische Anleitung, Treiber-CDROM, Reissverschlusstasche
dus tasje en alles zit erbij. de autonomie wordt bepaald op ongeveer twee uur. dat is redelijk wat. het hangt af van hoeveel foto's op je kaartje staan, maar voor 512 MB heb je nog geen 10 minuten nodig. als je weet hoe lang je verder kan met 512 MB, en als je weet dat je dan een 15 keer die volle opgeladen batterij kan gebruiken, weet je hoe ver je komt
website vosonic x-drive pro
voila
het betreft 40 GB, wat meer dan genoeg moet zijn. vanuit Duitsland, dus geen douaneproblemen. IEDEREEN mag deelnemen, leden, niet-leden, vrienden, het kantoor, ... bedenk wel dat de leverancier nog aan de vraag moet kunnen voldoen he!!! dat zal wel lukken, maar degenen die dan op reis vertrekken en dringend hem nodig hebben, krijgen dan voorrang 5 stuks maximum per klant
even duidelijk: ik ben een tussenpersoon, geen verkoper of eender wat. ik onderneem dus geen enkele garantie, die is voor de verkoper. mits problemen ben ik er uiteraard altijd voor u, aangezien ik de contacten verzorg, maar ik sta niet borg, ik betaal niets voor een defectje bij iemand anders, en dergelijke zaken. dit is meer dan logisch, maar toch maar even erbij zetten.
DIT TOPIC IS VOOR TECHNISCHE INFORMATIE, EN ALLES WAT NIET MET EEN INSCHRIJVING DIRECT VERBAND HOUDT.INSCHRIJVINGEN: VOLG DE LINK HIER
MEER INFORMATIE VOOR MOEST JE WILLEN KOPEN, VIND JE DAN OOK IN DIE THREAD !!!
informatie over toestel:
eenvoudig duits, technische gegevens blijven dezelfde
uiteraard leest ie RAW-files. het is een gewone harde schijf. RAW-leesproblemen hebben eigenlijk enkel waarde als je de foto ergens wil zien, maar hier niet van toepassing, al een geluk.
Musik/Sound: MP3 Player eingebaut (Strereo-Ohrhörer im Lieferumfang)
LCD-Display: Hochauflösendes LCD-Display (Blaue Background-Beleuchtung, Black/White)
Grösse: 135 x 85 x 34 mm
Gewicht: 350g (inkl. HDD)
Umgebungstemperatur: -40°C / 70°C
Betriebstemperatur: 0°C / 70°C
Netzspannung: 9V / 18V
Spannungsaufnahme: im Betrieb :12V(360mA) Standby:175mA
Stromquelle: Intern: Li-Ion wiederaufladbare Batterie 3.6V x 2 (720 mA)
Extern: 12V Adapter (1500mA)
Festplattengrösse: 2.5" (9.5mm Bauhöhe)
Schnittstelle: USB 2.0
Downloadgeschwindigkeit: Bis zu 480kBps (3.84MBps)
Dateisystem: FAT 12/16/32
Unterstützte
Betriebssysteme: Windows
98/98SE, Win 2000 (mit Treiber)
Win ME/XP, Linux Kernel version 2.4 oder höher ohne Treiber
Mac OS 8.6 - 9.0 mit Treiber
Mac OS 10.0.1 und höher ohne Treiber
Unterstützte Medien: Compactflash
Card type I / type II (CF)
IBM Microdrive
Smartmedia Card (SM)
Memory Stick (MS)
Memory Stick Pro (MS Pro)
Secure Digital (SD)
MultiMediaCard (MMC)
XD Card (über Adapter, s.u.)
Lieferumfang: X-Drive PRO VP3310 40GB, Stereo-Ohrhörer, AC Power-Adapter, USB Kabel, englische Anleitung, Treiber-CDROM, Reissverschlusstasche
dus tasje en alles zit erbij. de autonomie wordt bepaald op ongeveer twee uur. dat is redelijk wat. het hangt af van hoeveel foto's op je kaartje staan, maar voor 512 MB heb je nog geen 10 minuten nodig. als je weet hoe lang je verder kan met 512 MB, en als je weet dat je dan een 15 keer die volle opgeladen batterij kan gebruiken, weet je hoe ver je komt
website vosonic x-drive pro
voila
Comment