Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik moet mensen raad geven ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik moet mensen raad geven ??

Hallo,
    Volgende week moet ik naar 2 mensen, op hun vraag, die een digitale cam willen kopen. Budget is ong 400 Euro en zij willen dit toestel gebruiken voor de Huis, tuin en keukenfotografie en als ze eens een reisje maken.
    Zij hebben folders en vragen raad. Heeft er iemand al een idee van camera ? Ik dacht : de eeuwenlange strijd tussen Nikon en Canon zal
    wel losbarsten zeker ?
    Dank voor eventuele raad en gedachten
    Groetjes
    Leo
    Last edited by Lanthon; 4 januari 2005, 23:02.
    lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

Re: Ik moet mensen raad geven ??

bwa, in deze prijs range zal er wel minder canon VS nikon zijn denk ik.

wij hebben voor mijn schoonouders voor hunnne kerst nen canon ixus 40 gekocht.

die fotos zij zeer goed vind ik .
    ook viel mij het grote en heel duidelijke scherm op.

kijk ook een naar de canon a95
    deze is wel lomper
    of de canon s60 die kost bij corné 445. ik heb de s45 hiervan en dat is echt een goed poit and shooterke zenne.

je moet dan ook nog denken aan een geheugenkaartje 256mb lijkt mij hier wel ok. ik kan 114 fotos nemen op maximale res bij mijne s45. voor huis en tuin gebruik lijkt mij dit wel genoeg.

voila en das gezegd door ene die Nikon gerief heeft hé

Comment

eens een Sony W1 proberen, hebben dat als backup, prima kwaliteit, super groot scherm en geen merkbare lag. prijs max. €399

Comment

Ik zou dan ook zoiets aanraden. Ixus 40 als ze een klein maar goed toestel willen. A85/A95, groter, meer instelmogelijkheden, maar werken met 4 batterijen terwijl de Ixus 1 heeft. En dan een S60. Ook weer 1 batterij, ietsje groter en zwaarder maar stevig gebouwd. Andere merken ben ik niet op de hoogte.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

Working...
        X