Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de hands verkoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: 2de hands verkoop

    maar soms....
    hier staat er ene met ne lens, en zijne vraagprijs, een 2 weken geleden, ik zei dat ik heel veel interesse had, en dat ik akkoord was met de prijs , maar vroeg voor een fotoke van het glas van voor en achter , lens zelf interesseerde me niet , dus daar een kras op , of de verf iets eraf was bij mij niet het euvel , als hij maar 100% werkt.
    nu na 2 weken , niks reactie, dus ???

    Comment


    • #47
      Re: 2de hands verkoop

      Niet iedereen kan zomaar een foto'je plaatsen.
      Wij denken dat iedereen zomaar foto's etc.kan plaatsen.Oudere leden zullen daar wel eens een probleem kunnen mee hebben.
      Maar antwoorden etc????
      VB:ik kreeg een mail binnen voor een bouwproject in Oostende.Mijn vraag was:is er ook een garage of garagebox??
      Na vier weken nog geen antwoord gekregen.Dus waarschijnlijk niet,maar je verwacht tenminste een antwoord.

      Comment


      • #48
        Re: 2de hands verkoop

        hey, ik had mijn emai adres in die mail gezet, dus, dat kan zelfs geen probleem zijn voor ouderen

        Comment


        • #49
          Re: 2de hands verkoop

          Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
          Ik heb zowat hetzelfde probleem.

          Ik heb een tweede Profoto B1 gekocht. En nu zit ik met een Air Remote TTL-C extra (voor canon).
          Dat is zelfs nog niet uit de doos geweest. Lijkt me toch niet onlogisch dat ik dat niet voor kei weinig geld ga verkopen.
          Dit kan je verkopen als nieuw.
          Echter weer een kwestie van vraag en aanbod. Wie heeft nu als hobby een Profoto kop zonder trigger?
          Een pro koopt dat pro aan want die wil factuur om het in te brengen. En een hobbyist koopt het niet.

          Dan mag je nog 20% zakken in prijs je zal er nog niet vanaf geraken vrees ik.
          Spaar hem als reserve heh. Je kreeg hem toch "gratis" bij je kop neem ik aan.

          Comment


          • #50
            Re: 2de hands verkoop

            Als dat 10 jaar in de kast ligt, dan heb je er ook niks aan, en later gooien je erfgenamen dat op de vuilhoop.
            Beter verkopen aan 20-30% van de nieuwprijs dan dat laten liggen.

            Comment


            • #51
              Re: 2de hands verkoop

              Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
              Dit kan je verkopen als nieuw.
              Echter weer een kwestie van vraag en aanbod. Wie heeft nu als hobby een Profoto kop zonder trigger?
              Een pro koopt dat pro aan want die wil factuur om het in te brengen. En een hobbyist koopt het niet.

              Dan mag je nog 20% zakken in prijs je zal er nog niet vanaf geraken vrees ik.
              Spaar hem als reserve heh. Je kreeg hem toch "gratis" bij je kop neem ik aan.
              Hey,

              Ja, ik kreeg hem 'gratis' bij de kop door de aanbieding.
              Het kan natuurlijk altijd zijn dat iemand de zijne kwijt speelt, of kapot is.

              En als reserve, tja, dat is zo nu ik hem al heb en niet kwijt krijg maar het is wel een erg duur extra'ke om gewoon als extra te hebben.

              Comment

              Working...
              X