Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkopen buitenramen en deuren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Verkopen buitenramen en deuren

    Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Hey juppekes


    Bij mij zat daar zelfs nog enkel glas in.

    Je zou er nog van verschieten hoeveel mensen er nog dingen maken met een ander zijn afval, rommel
    Ideaal voor een serre...

    Comment


    • #17
      Re: Verkopen buitenramen en deuren

      Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
      Moet een fenomenale brander zijn om onze oude alu deur te kunnen verbranden

      Ik heb het nog eens heel goed gelezen en ik zie nergens dat je schreef dat het over alu ramen en deur ging.
      En als dat het geval was, dan ben jij dom geweest, want voor alu krijg je goed geld bij de schroothandelaar...
      Tenzij het afvoeren van de oude ramen inbegrepen was in de offerte voor de levering/plaatsing van de nieuwe ramen.
      Dan is uw leverancier/plaatser bestolen, want wees maar zeker dat hij ze ook ging verkopen bij de schroothandelaar.
      Wij hebben ooit alu balustrades van een groot appartementcomplex moeten vernieuwen... je kan niet voorstellen over hoeveel duizenden euro's het ging die wij kregen voor de oude balustrades bij de schroothandel .
      Groot gelijk en slim dus van zij die de alu uit uw container haalden.

      Comment


      • #18
        Re: Verkopen buitenramen en deuren

        Aanhangwagen huren, op en af rijden naar schroothandelaar etc kost veel meer dan éen enkele deur waard is. Zoveel metaal zit er niet aan een simpele voordeur met glazen vlak.
        Discussie is overigens zinloos, ik was blij dat ik ervan af was - en de aannemer was blij omdat er meer plek in de container overbleef voor ander afval.

        Comment

        Working...
        X