Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Starfighter Peer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Starfighter Peer

    Vanavond even gespeeld met lange sluitertijd. Hopelijk valt het wat in de smaak, graag jullie ongezouten meningen
    Foto genomen op 18mm, F22 ISO100 en een sluitertijd van 30sec. met mn Nikon D5100 met de 18-135mm f3,5-5,6



    Net een Flickr Account gemaakt, deze link is naar een klein album van gisteren avond (2 foto's) van de starfighter. Nu nog eens zien uit te vissen hoe ik het klaarkrijg om foto's van Flickr hier rechtstreeks te plaatsen.

    Last edited by Wimpos; 25 mei 2015, 09:31.

  • #2
    Re: Starfighter Peer

    De kwaliteit van de foto is wel gigantisch achteruit gegaan na het uploaden :s ziet er gewoon slecht uit zo...

    Comment


    • #3
      Re: Starfighter Peer

      Je upload heeft nu ook maar 67 kb.
      Probeer eens te uploaden op 1024 pix en wat meer kb.
      https://www.facebook.com/devrieset/

      Comment


      • #4
        Re: Starfighter Peer

        Na lang sukkelen...



        Comment


        • #5
          Re: Starfighter Peer

          Bekend beeld en een knappe uitvoering.
          Mijn voorkeur gaat naar foto 1, omdat er meer ruimte is voor de neus van de Starfighter en mij de weg naar huis wijst
          Heb nog zoveel te leren :)

          Comment


          • #6
            Re: Starfighter Peer

            Mooi beeld van de Widow-maker. Voor mij ook de eerste foto.

            Comment


            • #7
              Re: Starfighter Peer

              Deze heb ik nog over onze tuin weten passeren op schrikwekkend lage hoogte... Altijd knap gevonden.

              Ik vind beide wel mooie beelden, met voorkeur voor het eerste toch ook.
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • #8
                Re: Starfighter Peer

                Bedankt voor de leuke reacties! Nunnog eens zien uit te vissen hoe ik de foto's hier direct zichtbaar kan posten vanop flickr... Dat krijg ik nog niet klaar blijkbaar :-D

                Comment


                • #9
                  Re: Starfighter Peer

                  Lees hier eens ;

                  Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Starfighter Peer

                    Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                    Ooow!! Hartelijk dank JPR!

                    Comment

                    Working...
                    X