Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Forum

    Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
    Voorlopig laten ze hier nu ook lichte maatschappelijk onderwerpen toe zolang het niet aanstootgevend is en iedereen een beetje beleefd blijft.
    Aan de andere kant snap ik wel dat het een fotografieforum is, en het modereren ervan is al een ganse job, dus om nog eens steeds de lont uit een maatschappelijke discussie te moeten halen ook... Het is makkelijker gewoon het forum te laten dienen waarvoor het dient, en die discussies op andere fora te voeren die zich daartoe richten.
    Misschien op eerste zicht rare vergelijking maar het klopt wel volgens mij: je zoekt hier toch ook geen subforum voor modelbouwvliegtuigjes, maar gaat dit op een ander daartoe gericht forum doen?

    Comment


    • #32
      Re: Forum

      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
      Aan de andere kant snap ik wel dat het een fotografieforum is, en het modereren ervan is al een ganse job, dus om nog eens steeds de lont uit een maatschappelijke discussie te moeten halen ook... Het is makkelijker gewoon het forum te laten dienen waarvoor het dient, en die discussies op andere fora te voeren die zich daartoe richten.
      Misschien op eerste zicht rare vergelijking maar het klopt wel volgens mij: je zoekt hier toch ook geen subforum voor modelbouwvliegtuigjes, maar gaat dit op een ander daartoe gericht forum doen?
      200 % mee akkoord, een fotografieforum dient over fotografie te gaan.
      Al die andere bull**** mogen ze gerust afvoeren, is hier trouwens reeds meermaals aan bod gekomen.
      Maar ja, ze dronken een pint, piesten een plas en alles bleef zoals het was.

      Comment


      • #33
        Re: Forum

        Ik geef alleen maar kritiek op foto's als ik het gevoel heb iets opbouwends te kunnen zeggen. Ik vermoed dat het niet in goede aarde zou vallen moest ik mensen bijvoorbeeld vertellen dat er niet echt iets mis is met hun foto, behalve dat ik hem saai vind.

        Comment


        • #34
          Re: Forum

          Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
          Ik geef alleen maar kritiek op foto's als ik het gevoel heb iets opbouwends te kunnen zeggen. Ik vermoed dat het niet in goede aarde zou vallen moest ik mensen bijvoorbeeld vertellen dat er niet echt iets mis is met hun foto, behalve dat ik hem saai vind.
          Saai commentaar hoor. En nu gij weer. ;-)
          ...leeg...

          Comment


          • #35
            Re: Forum

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            Saai commentaar hoor. En nu gij weer. ;-)
            Was een beetje lomp uitgedrukt van mij. Wat ik wil zeggen is dat er nogal wat thema's zijn die mij weinig interesseren (huisdieren, kinderen, lege bankjes, ...) ik vind het moeilijk om die foto's te beoordelen.

            Comment

            Working...
            X