Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D610 met sensor oil & dust probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Nikon D610 met sensor oil & dust probleem

    en hoeveel koste dat?
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #47
      Re: Nikon D610 met sensor oil & dust probleem

      +-200€... en dat vond ik net de limiet voor een D90.
      Nikonian

      Comment


      • #48
        Re: Nikon D610 met sensor oil & dust probleem

        Oorspronkelijk geplaatst door TomLambrechts Bekijk bericht
        +-200€... en dat vond ik net de limiet voor een D90.
        zou er waarschijnlijk ook zo over denken....
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #49
          Re: Nikon D610 met sensor oil & dust probleem

          Lijkt niet op olie, vermoedelijk toch ander vuil.
          Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
          Nog erger dan ik dacht.
          Heb het nog nooit zo erg gezien. Op geen enkele camera.
          Dit is triestig man.
          Hopelijk komt Nikon je hierin tegemoet. Echt niet kunnen vind ik.

          Comment


          • #50
            Re: Nikon D610 met sensor oil & dust probleem

            D610 werd gisteren door PostNL terug afgeleverd.
            Sensor en spiegelhuis werden gereinigd binnen garantie... dus het heeft me deze keer niks gekost.
            Nu nog testen en hopen dat dit niet snel terug komt.

            bedankt NikonNL & Kamera-express
            Nikonian

            Comment


            • #51
              Re: Nikon D610 met sensor oil & dust probleem

              blijkbaar zijn er nog steeds een aantal vlekken aanwezig, dus in principe moet mijn toestel nog eens terug naar NikonNL voor reiniging... maar dan ben ik weer een tijd zonder camera.
              Volgens NikonNL is het normaal, die verontreiniging... nu ja, als de camera gereinigd wordt door NikonNL zelf, zou ik toch verwachten dat die spik-en-span terug komt... NIET DUS!

              KameraExpress biedt mij aan om de reiniging nogmaals uit te voeren gratis en voor niets en ook de verzending op hun te nemen... top service, behalve dat ze geen vervangtoestel kunnen bieden.
              Maar van NikonNL had ik meer verwacht.
              Ik weet niet wat ik hiervan moet denken... maar bij vernieuwing van mijn materiaal ga ik de optelsom toch eens maken en dan weet ik niet of er nog toekomst is.

              Ben al zeker 12 jaar klant bij Nikon... maar nu laten ze me in de steek.
              Nikonian

              Comment


              • #52
                Re: Nikon D610 met sensor oil & dust probleem

                Oorspronkelijk geplaatst door TomLambrechts Bekijk bericht
                blijkbaar zijn er nog steeds een aantal vlekken aanwezig, dus in principe moet mijn toestel nog eens terug naar NikonNL voor reiniging... maar dan ben ik weer een tijd zonder camera.
                Volgens NikonNL is het normaal, die verontreiniging... nu ja, als de camera gereinigd wordt door NikonNL zelf, zou ik toch verwachten dat die spik-en-span terug komt... NIET DUS!

                KameraExpress biedt mij aan om de reiniging nogmaals uit te voeren gratis en voor niets en ook de verzending op hun te nemen... top service, behalve dat ze geen vervangtoestel kunnen bieden.
                Maar van NikonNL had ik meer verwacht.
                Ik weet niet wat ik hiervan moet denken... maar bij vernieuwing van mijn materiaal ga ik de optelsom toch eens maken en dan weet ik niet of er nog toekomst is.

                Ben al zeker 12 jaar klant bij Nikon... maar nu laten ze me in de steek.
                Ik weet niet hoever je van Beverwijk woont?

                Ik heb mijn D600 tweemaal naar het Nikon Servicepunt in Beverwijk gebracht en daar kun je zelfs zonder afspraak binnenkomen om de sensor te laten reinigen (ik zou toch altijd even van tevoren bellen). Duurt een half uurtje.
                Ook bij Kamera Express heb ik het eens laten doen (Amsterdam) en toen kon ik er ook op wachten.
                http://www.smuttynose.nl

                Comment

                Working...
                X