Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Begroeting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Begroeting

    Ik heb mij eens aan zwart wit gewaagd en dit is dis mijn eerste ZW of , dit is een begroeting van een tug aan een nieuw schip dat Antwerpen aandeed



    Update , ik heb er mij toch aan gewaagd om er op verzoek van Brombeer wat meer zwart in te steken

    Last edited by Pbj; 21 april 2014, 11:46. Reden: Update
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

  • #2
    Re: Begroeting

    Mag er best zijn!

    Comment


    • #3
      Re: Begroeting

      mooi ook het water.
      lijkt wel of ze zand spuit.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Begroeting

        Mooi Joeri.
        Mvg.

        Comment


        • #5
          Re: Begroeting

          Bedankt voor de reacties , ik had er zelf een beetje mijn twijfels over , het was ook de eerste keer dat ik met LR 5 aan de slag ging
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

          Comment


          • #6
            Re: Begroeting

            Mooi vastgelegd.

            Comment


            • #7
              Re: Begroeting

              tof gedaan
              kijk eens naar je horizon
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: Begroeting

                Mooi effect dat spuiten.
                Mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment


                • #9
                  Re: Begroeting

                  Mooi moment heb je hier.
                  Heb hem al verschillende keren bekeken...
                  kom daarbij steeds tot dezelfde bedenking.
                  Volgens mij mag er gerust wat meer zwart in. Er is alvast ruimte voor. Omdat ik de bomenrij achter de
                  rechtse sleper wat grijzig vind. (Denk dat dit met smaak te maken heeft en gelukkig maar heeft de fotograaf daar het laatste woord in.)
                  Klein (sensor)vlekje li naast de rechter waterpluim.

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Begroeting

                    Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                    tof gedaan
                    kijk eens naar je horizon
                    IK heb LR 5 de foto laten recht zetten , de horizon bedriegt een beetje het zijn de kronkels van de Schelde die je ziet . heb er ook al naar zitten kijken , waar LR 5 op heeft uitgelijnd zijn de boten denk ik maar ben ook niet zeker .

                    Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                    Volgens mij mag er gerust wat meer zwart in. Er is alvast ruimte voor. Omdat ik de bomenrij achter de
                    rechtse sleper wat grijzig vind. (Denk dat dit met smaak te maken heeft en gelukkig maar heeft de fotograaf daar het laatste woord in.)
                    Klein (sensor)vlekje li naast de rechter waterpluim.

                    Groetjes
                    Marc
                    Ik heb er een update bijgeplaatst . Ik wou me er toch eens aan wagen om hem net iets zwarter te maken .
                    Dat vlekje is een klein foutje van mij zelf . Mijn toestel heeft een vaste lens dus geen stof al goed .

                    Alvast bedankt voor de reacties
                    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                    Comment


                    • #11
                      Re: Begroeting

                      Voor mij de eerste foto, de boot die begroet wordt valt nu weg, alle detail gaat verloren.
                      De eerste is mooi

                      Comment


                      • #12
                        Re: Begroeting

                        Oorspronkelijk geplaatst door photo dante Bekijk bericht
                        Voor mij de eerste foto, de boot die begroet wordt valt nu weg, alle detail gaat verloren.
                        De eerste is mooi
                        Ik volg, silhouet boot verdwijnt in de (te) donkere bomen.
                        Aan de rechtse waterpluim helemaal boven komt er precies een stok tevoorschijn (??).
                        Er zijn links ook een paar zwarte spikkels te zien in de bomen, maar dat kunnen vliegende meeuwen zijn.
                        Rechtzetten OK, maar dus qua contrast ook liever de eerste. Knappe foto hoor.
                        Groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Begroeting

                          Dante & Djivan bedankt voor de commentaar , Ja het is voor wat leren om een goede zwart wit neer te zetten

                          Djivan die pikkels zijn idd meeuwen die vliegen daar altijd in mijn weg
                          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                          Comment


                          • #14
                            Re: Begroeting

                            up is er inderdaad over Joeri.
                            Stuur je een pb'tje.

                            Groetjes
                            Marc
                            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Begroeting

                              Ik blijf ook bij de eerste Joeri.
                              Mvg.

                              Comment

                              Working...
                              X