Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De fotograaf heeft het weer gedaan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De fotograaf heeft het weer gedaan

Hey juppekes

Nu heb ik hier weer wat voor

Aan het einde van onze tuin hebben ze nieuwbouwwoningen gezet

Wat krijg ik nu zaterdag te horen op mijn werk

"wat doet die meneer daar elke dag in zijn tuin"

Dit komt van een van die nieuwe bewoners

Nu hebben ze op mijn werk het idee dat ik de ganse dag loop te gluren in mijn tuin

Wat ik wel raar vind is dat ik nog niemand gezien heb van die nieuwe bewoners

Ik wandel wel degelijk elke dag misschien 4-5 keer door mijn tuin gewapend met mijn klikdoosje in mijn hand en mijn lodder oog op zoek naar insectjes of bloemetjes

Maar wie word hier nu geviseerd en wie is de spion

Dit is wel geen goede manier om kennis te maken met de nieuwe buren

Nieuwe buren moet je positief verwelkomen zegt men dan
    Last edited by Mriya; 20 april 2008, 12:48.
    Bootjes

Re: De fotgraaf heeft het weer gedaan

Aangezien ze zich afvragen wat je doet zullen ze wel niet vermoeden dat je staat te gluren. Ze zullen het eerder eigenaardig vinden dat je je grasperk van dichtbij zit te fotograferen
    ---
    Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
    http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Als de maan net boven die woningen uitkomt dan kan ik me voorstellen dat ze iets anders denken

Maar is het zo moeilijk voor ze om even te vragen wat je aan het doen bent als ze er denken last van te hebben ?

Communicatie doet wonderen.

Hang anders een groot vel papier voor je raam:
      WWW.BELGIUMDIGITAL.COM ==> MRIYA

Greetz rich
      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Leve de toenemende verkaveling van België met buren voor, links, rechts en achter op minder dan 10 meter .

Comment

Re: De fotograaf heeft het weer gedaan

Zet een bord in de tuin met:

IK FOTOGRAFEER
          KOM GERUST
          EVEN KIJKEN

Misschien dat je dan wat begrip krijgt.
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Gewoon als het weer het toelaat, beginnen met in uw bloten in uw tuin te lopen, wedden dat ze niet meer gaan zagen over dat fototoestel
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
              Zet een bord in de tuin met:

IK FOTOGRAFEER
              KOM GERUST
              EVEN KIJKEN

Misschien dat je dan wat begrip krijgt.
              Ik zou een grote "pot" in mijn tuin zetten en met een andere tekst.
              "Jullie kunnen me allemaal de ... op"
              Last edited by theokus; 20 april 2008, 21:29.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Gewoon als het weer het toelaat, beginnen met in uw bloten in uw tuin te lopen, wedden dat ze niet meer gaan zagen over dat fototoestel
                Jaja klopt.
                Ze gaan dat zeker zien als kunst....
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

En als uw vrouw dat dan ook doet beginnen ze wellicht ook te fotograferen .

Comment

Al loop je 1000 keer rond in je tuin,het is uwen tuin en ge loopt daar toch in rond zoveel je maar wil zeker.Als men nu al nie meer in zijn tuin kan komen zonder dat de mensen erover praten tis ver gekomen.Mijn over gebuur doe nie anders dan door zijn raam kijken als hij een geluid hoort, Ik ga toch ook geen vragen stellen waarom.Er bestaan toch rare mensen op de wereld.

Groetjes,

Robur
                    Panasonic TZ 7 - FZ 35
                    Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

Comment

Ik heb er hier geen last van. Als de buren een beestje in de tuin zien, dan roepen ze me zelfs...alsof ik niets anders te doen heb dan insecten te fotograferen
                      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robur Bekijk bericht
                        Al loop je 1000 keer rond in je tuin,het is uwen tuin en ge loopt daar toch in rond zoveel je maar wil zeker.Als men nu al nie meer in zijn tuin kan komen zonder dat de mensen erover praten tis ver gekomen.Mijn over gebuur doe nie anders dan door zijn raam kijken als hij een geluid hoort, Ik ga toch ook geen vragen stellen waarom.Er bestaan toch rare mensen op de wereld.

Groetjes,

Robur
                        Ik vrees voor de zaak, als uw geburen een paar * klacht neerleggen, dat u hun privacy schend met uw camera, ga jij vlug de politie aan je deur hebben, en bewijs dan maar eens het tegendeel

Comment

Ik vrees voor de zaak, als uw geburen een paar * klacht neerleggen, dat u hun privacy schend met uw camera, ga jij vlug de politie aan je deur hebben, en bewijs dan maar eens het tegendeel

Ik denk dat Mriya genoeg op zijn pc en op BD heeft staan als tegendeel.

Desnoods zoeken ze alles ondersteboven, dit mogen ze tenslotte alleen als er genoeg aanleiding naar is.
                          Oftewel zoals je zegt:"uw geburen een paar * klacht neerleggen".
                          Als ze dan niks vinden meteen een aanklacht wegens laster de deur uit.
                          Dan piepen ze wel een toontje lager.

Greetz rich
                          D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                            alsof ik niets anders te doen heb dan insecten te fotograferen
                            LOL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                              Ik denk dat Mriya genoeg op zijn pc en op BD heeft staan als tegendeel.

Desnoods zoeken ze alles ondersteboven, dit mogen ze tenslotte alleen als er genoeg aanleiding naar is.
                              Oftewel zoals je zegt:"uw geburen een paar * klacht neerleggen".
                              Als ze dan niks vinden meteen een aanklacht wegens laster de deur uit.
                              Dan piepen ze wel een toontje lager.

Greetz rich
                              Je mag in belgie onschuldig zijn, als er tegenwoordig iemand klacht tegen je neerlegt, dat je een vieze oude vent met een fototoestel bent, ben je de pineut , je mag nog 1000* het tegendeel kunnen bewijzen. Je ziet, het gebeurt nu al, zonder dat er klacht is neergelegd. Myra zit nu al met een "probleem", dat er achterklap is op zijn werk. Ik woon ook in een relatief klein dorp, het gerecht is 1 ding, roddels zijn nog compleet iets anders, en dan 1 keer de politie voor je deur staan hebben, als de roddelmolen al op gang is . Ga nog maar eens op uw gemak om een brood of bij de beenhouwer

Comment

Working...
                              X