Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
ik heb de zon zien zakken in de zee , ik heb de zon zien zakken in de zee , de zon zien zakken , de zon zien zakken, de zon zien zakken in de zee , olé devid
Echte prachtplaten, maar ik had toch dat paalding weggelaten... Maar dat is een detail natuurlijk; ze zijn gewoon top
Ik niet , dat "paalding" geeft er net dat iets extra aan dat deze foto's anders maakt dan de honderden zonsondergangen aan onze kust die hier al gepasseerd zijn
Mvg. Renzowoef Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Van deze serie kan ik ook best genieten! Compo en kleuren!
Twijfel nog over de paal; bij 1 en 3 zou hij weg mogen, bij de tweede vind ik het wel passend!
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
jaren hebben we als kind daar bij de paal ons stekje gehad tijdens onze vakanties aan de kust, de paal diende niet alleen als orientatie punt maar aan die paal zochten we steeds pokken, mosseltjes en schelpjes die er zich aan vast klampten, vandaar mijn eerbetoon driemaal met paal. Ik post nog wel eens eentje uit de reeks zonder paal
3 prachtige plaatjes , supermooie kleuren en dito compo
proficiat
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment