Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik wil de eerste zijn om je te feliciteren met deze posting.
Alles is zeer doordacht en zorgvuldig uitgevoerd.
Ik zou kunnen gaan kankeren over het feit dat ze nog teveel ringen heeft maar aan de andere zijde kan ik wel instemmen met het feit dat ook in betere kringen ellendige levenswijzen bestaan.
Het kader, het model, de grauwe kleurweergave, alles werkt samen om deze superbeelden te maken.
Mijn respect en eerbied voor deze prestatie. Ook mijn felicitaties aan het model.
Mooie reeks, vooral dan de eerste al springt ze best wel slordig om met dat dure goedje.
Derde foto moet ze opletten: als je de fles zo vasthoudt in haar toestand gaat ze vallen!
Vooral de rauwe kleuren spreken me aan in deze drie foto's. Puik werk.
Comment