Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zeiss maakt dit opbjectief reeds voor de Nikon Mount en binnenkort ook voor Pentax K.
Let wel het is een manueel focus opbjectief en het gaat maar tot de helft van ware grote.
Oorspronkelijk geplaatst door TheBigPictureBekijk bericht
Zeker interresant
Nu is de vraag, wat gaat dat speelgoed weeral kosten ?
Persoonlijk vind ik de prijzen van de huidige Z-objectieven zeer redelijk. Mechanisch en optisch juweeltjes. Pak er één vast en je laat niet meer los
Gr,
Heb net even de huidige prijzen nagekeken, oef €200 duurder dan bij de start. Toch iets minder redelijk
Zeiss maakt dit opbjectief reeds voor de Nikon Mount en binnenkort ook voor Pentax K.
Let wel het is een manueel focus opbjectief en het gaat maar tot de helft van ware grote.
Guido
hey Guido, ben je zeker dat Zeiss ook voor Pentax K mount lenzen gaat produceren ??
raar ik zie iets anders staan, zal me waarschijnlijk vergissen want volgende prijzen zijn een stuk hoger dan de adviesprijzen van Zeiss (de exl btw prijzen) of zou er zo'n groot prijsverschil zijn tussen F en Kmount (Nikon/Pentax)
raar ik zie iets anders staan, zal me waarschijnlijk vergissen want volgende prijzen zijn een stuk hoger dan de adviesprijzen van Zeiss (de exl btw prijzen) of zou er zo'n groot prijsverschil zijn tussen F en Kmount (Nikon/Pentax)
Zou je in de winkel ook kunnen vragen als ze 'm aan die adviesprijs verkopen
Ik ga er van uit dat een richtprijs van een producent toch een comfortabele winstmarge voor de verkoper bevat, en dat een product daarom goedkoper moet te vinden zijn of vergis ik me. Eens op de Duitse websites zoeken. Vergeet ook de BTW niet.
Comment