Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al wa ta ge zegt zijde zelf , neih !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Al wa ta ge zegt zijde zelf , neih !

    Gisteren tussen de regenbuien door efkes de kids (er waren er hier 2x zo veel dan anders dus keuze genoeg ... ) buiten kunnen zetten om wa energie kwijt te spelen. Die bollekes om de taart te versieren moesten op en bij gebrek aan grote madammen om die bollekes op te plakken moesten de kinderen er maar aan geloven.
    Ik wou een gezicht van de kids krijgen zoals ze zouden terugroepen naar een vriendje van : Al wa ta ge zegt zijde zelf , neih !
    Tot daar ok ,maar die bollekes zijn zo enkel eigenlijk niet te vreten en ik heb die kinderen moeten omkopen met chips achteraf. Ook dat treiterig gezicht is er helemaal niet want die lagen letterlijk na de eerste poging plat van het lachen





    ooit ... .

  • #2
    Re: Al wa ta ge zegt zijde zelf , neih !

    voor mij alvast een supergoed idee super uitgewerkt en de aparte uitsnede kan ik ook smaken
    -----------------------
    www.maartensomers.be
    -----------------------

    Comment


    • #3
      Re: Al wa ta ge zegt zijde zelf , neih !

      ... heb zoiets hier al eens gezien ... de derde is voor mij de leukste ... kben gene technieker maar de uitgebrande haartjes storen mij toch beetje ... inflitsen ?
      Scotty... beam me up !!!

      Comment


      • #4
        Re: Al wa ta ge zegt zijde zelf , neih !

        Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
        ... heb zoiets hier al eens gezien ... de derde is voor mij de leukste ... kben gene technieker maar de uitgebrande haartjes storen mij toch beetje ... inflitsen ?
        Diene bedoelde ik met die madammen waar ik gebrek aan heb

        En die uitgebrande haartjes komen door de bewerking. Als ik wa meer ken van PS (en meer goesting ) dan zal da wel lukken hoor. Origineel zijn die haartjes mooi zichtbaar .

        Dixie
        ooit ... .

        Comment


        • #5
          Re: Al wa ta ge zegt zijde zelf , neih !

          Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe Bekijk bericht
          En die uitgebrande haartjes komen door de bewerking. Als ik wa meer ken van PS (en meer goesting ) dan zal da wel lukken hoor. Origineel zijn die haartjes mooi zichtbaar .
          Da's dan bijzonder jammer, want die overbelichting is absoluut niet functioneel en doet afbreuk aan deze overigens zeer mooie portretjes !

          Bijzonder origineel - het plezier en de guitigheid druipt er vanaf, leuke cadrage - het schuinzetten van de gezichtjes verhoogt de levendigheid, en leuk en levendig ook die haren in de wind. De scherpte is behoorlijk (al dreigt bewegingsonscherpte ?). Dus alleen de toonzetting verbrod het feestje een beetje...

          Knappe portretten !!!
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Re: Al wa ta ge zegt zijde zelf , neih !

            Inderdaad knappe portretten en leuke compo maar overbelicht.
            Ga toch maar eens wat shoppen.
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

            Comment


            • #7
              Re: Al wa ta ge zegt zijde zelf , neih !

              Technisch niet perfect, ok, maar dit neemt niet weg dat het een leuke reeks is
              mvg,
              Ludo V.

              Comment


              • #8
                Re: Al wa ta ge zegt zijde zelf , neih !

                Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
                Technisch niet perfect, ok, maar dit neemt niet weg dat het een leuke reeks is
                mee eens. vooral no3.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment

                Working...
                X