Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

    Ik kwam zonet toevallig volgende winkel tegen op Kapaza :



    Als je naar hun aanbiedingen gaat, dan lijken deze prijzen mij erg concurentieel...
    De vraag is natuurlijk of deze winkel betrouwbaar is en of deze flitssets van goede kwaliteit zijn. Iemand hier reeds ervaring mee?
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

  • #2
    Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

    Hallo Flitske



    IK heb heel veel ervaring met de flitsers gebruik ze al 5 jaar voor het maken van schoolfoto's 50.000 opname per jaar nooit geen problemen

    De zaak is zeer betrouwbaar

    Groet Haku

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

      Oorspronkelijk geplaatst door haku Bekijk bericht
      De zaak is zeer betrouwbaar

      Groet Haku
      Die flitsers zullen best goed zijn (Volgens mij dezelfde als Jinbei en die staan goed bekend en ook nog eens erg voordelige prijs), maar volgens mij ben jij (Haku) nauw verbonden aan de verkoper van deze flitsers in Munstergeleen (of ben ik daar mis?). Is op zich niks op tegen maar wel net zo netjes om dat er even bij te zeggen.

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

        Die flitsers zullen best goed zijn (Volgens mij dezelfde als Jinbei en die staan goed bekend en ook nog eens erg voordelige prijs), maar volgens mij ben jij (Haku) nauw verbonden aan de verkoper van deze flitsers in Munstergeleen (of ben ik daar mis?). Is op zich niks op tegen maar wel net zo netjes om dat er even bij te zeggen.
        Die indruk heb ik inderdaad ook. Haku heeft tot op heden 4 posts gestuurd op BD en alle 4 waren om de internetwinkel aan te prijzen...Eerlijkheid gebiedt dan toch om te melden dat men zelf "connecties" heeft met die winkel. Dat komt althans veel ernstiger en betrouwbaarder over.
        meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

        Comment


        • #5
          Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

          Dat kan, maar Haku kan evengoed een toevallig gekozen naam zijn. Haku is niet in overtreding met de forumregels. Natuurlijk ware het beter wanneer andere leden hun gebruikservaringen met deze flitserset zouden delen, maar hier moeten we het voorlopig mee doen.
          "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
          Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
          Uit: Apocrief

          Comment


          • #6
            Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

            Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
            Dat kan, maar Haku kan evengoed een toevallig gekozen naam zijn. Haku is niet in overtreding met de forumregels. Natuurlijk ware het beter wanneer andere leden hun gebruikservaringen met deze flitserset zouden delen, maar hier moeten we het voorlopig mee doen.
            Dat kan, maar Haku geeft ook aan schoolfoto's te maken net ald de Haku op de q-flash website en dat is mij net te toevallig.

            Comment


            • #7
              Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

              Dat kan, maar Haku geeft ook aan schoolfoto's te maken net ald de Haku op de q-flash website en dat is mij net te toevallig.
              Oeps, dat had ik zelfs nog niet gezien
              Het kan inderdaad een willekeurig gekozen naam zijn, maar dit lijkt me wel HEEL erg toevallig

              Hij overtreedt inderdaad geen enkel forum-regel, maar als ik dit zie wordt ik wat wantrouwig... Waarom komt hij er niet gewoon voor uit dat hij zelf de winkel uitbaat? Daar is toch niets verkeerd mee?
              meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

              Comment


              • #8
                Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

                Klopt, heb ik ook gezien. Toch zijn er nog handelaars op het forum actief. Wat absoluut niet kan, is sluikreclame. Dit is geen sluikreclame, maar het zou haku sieren mocht hij ook in andere topics posten en niet alleen maar als het over flitssets gaat en mocht hij zich bekend maken. Dus bij deze: Haku, ben jij de Haku van de shop?
                "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                Uit: Apocrief

                Comment


                • #9
                  Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

                  Toch wel heel bizar...
                  Haku is ondertussen al online geweest maar heeft blijkbaar niet meer op dit topic gereageerd...Dit geeft mij toch een ongemakkelijk gevoel.
                  Volgens mij een gemiste kans van de handelaar om goede zaken te doen.
                  Ik zal in ieder geval niets bij deze winkel bestellen.
                  meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

                    Ik vind het hele 'Haku' gedoe ook een beetje stinken.
                    Ik vertrouw het boeltje ook niet echt.
                    Ik ga nu maandag een flitsset gaan kopen. Na lang nadenken en vergelijken heb ik besloten om een Bowensset aan te schaffen. Ik weet dat Bowens een vrij goede reputatie heeft, of zijn er soms mensen die toch een negatieve ervaring hebben met deze flitsers?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

                      Oorspronkelijk geplaatst door cgs-studio Bekijk bericht
                      Ik vind het hele 'Haku' gedoe ook een beetje stinken.
                      Ik vertrouw het boeltje ook niet echt.
                      Ik ga nu maandag een flitsset gaan kopen. Na lang nadenken en vergelijken heb ik besloten om een Bowensset aan te schaffen. Ik weet dat Bowens een vrij goede reputatie heeft, of zijn er soms mensen die toch een negatieve ervaring hebben met deze flitsers?
                      Ik had eveneens interesse voor de Bowens, doch deze werd me afgeraden door een, niet Bowens verkoper, wegens slechte na-service.

                      Ik had deze week de knoop door voor mijn aanschaf, maar het zal vermoedelijk Elinchrom worden.
                      BD0808BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

                        Met Einchrom kan je zeker zijn !

                        Plus eigen importeur in Aartselaar Servix & Partners


                        MVG, Jeff
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                        Comment


                        • #13
                          Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

                          Hoi Jeff,

                          Ik ben bij Servix geweest, doch ze kennen daar wel hun prijzen. Ze zitten ongeveer 20% duurder dan in Dynatech in Nederland. Ook op de toebehoren als bv. de Chimera softboxen zijn ze een stuk duurder.

                          Ik heb een zeer scherpe offerte mogen ontvangen van Dynatech, die net over de Belgische grens zit, en erkend Elinchrom dealer is.

                          Kijk maar eens op hun website http://www.focusfx.nl/

                          Mvg,

                          Wim
                          BD0808BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

                            Hallo allemaal,

                            Haku is een schoolfotobedrijf gevestigt te Puth en heeft geen
                            andere relatie met qflash dan dat qflash de flitsers levert aan Haku fotoservice
                            Haku fotoservice is een onderdeel van Q color waar Q flash mee smenwerkt bij de workshops die q flash geeft Om onduidelijkheid te voorkomen bij namen en relaties is het in Nederland heel simpel je gaat naar de website van de kamer van koophandel en je vindt iedere vorm van relatie als die bestaat.
                            Wij fotograferen nog steeds met de qflash flitsers

                            Groet Haku

                            Comment


                            • #15
                              Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

                              Ik ben daar naar zo'n demodag geweest in januari ll.
                              Heb daar een hele interessante dag doorgebracht.
                              M.a.w. heb veel bijgeleerd.
                              Het is op die dag niet de bedoeling dat je daar iets koopt, mag natuurlijk wel.
                              Na veel internet onderzoek en het materiaal daar kunnen bekijken en gebruiken heb ik daar een 3 * 400W setje aangekocht.
                              't is nog nieuw maar ben er tot zover wel heel content van.
                              Bij vragen via mail wordt er ook steeds direkt geantwoord.
                              Besluit: prima materiaal en prima service.

                              Comment

                              Working...
                              X