Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

    Ik kwam zonet toevallig volgende winkel tegen op Kapaza :



    Als je naar hun aanbiedingen gaat, dan lijken deze prijzen mij erg concurentieel...
    De vraag is natuurlijk of deze winkel betrouwbaar is en of deze flitssets van goede kwaliteit zijn. Iemand hier reeds ervaring mee?
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

  • #2
    Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

    Hallo Flitske



    IK heb heel veel ervaring met de flitsers gebruik ze al 5 jaar voor het maken van schoolfoto's 50.000 opname per jaar nooit geen problemen

    De zaak is zeer betrouwbaar

    Groet Haku

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

      Oorspronkelijk geplaatst door haku Bekijk bericht
      De zaak is zeer betrouwbaar

      Groet Haku
      Die flitsers zullen best goed zijn (Volgens mij dezelfde als Jinbei en die staan goed bekend en ook nog eens erg voordelige prijs), maar volgens mij ben jij (Haku) nauw verbonden aan de verkoper van deze flitsers in Munstergeleen (of ben ik daar mis?). Is op zich niks op tegen maar wel net zo netjes om dat er even bij te zeggen.

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervaring met dit merk flitssets en deze winkel?

        Die flitsers zullen best goed zijn (Volgens mij dezelfde als Jinbei en die staan goed bekend en ook nog eens erg voordelige prijs), maar volgens mij ben jij (Haku) nauw verbonden aan de verkoper van deze flitsers in Munstergeleen (of ben ik daar mis?). Is op zich niks op tegen maar wel net zo netjes om dat er even bij te zeggen.