Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind de eerste wel heel mooi
mooi van kleur, dicht tegen de grond.... alleen beetje jammer van verlies detail in etalage...mr zou t niet beter hebben gekund, helaas
Wel jammer dat de lampen in de achtergrond geen sterretjes geworden zijn door de juiste combinatie van sluitertijd en diafragma te gebruiken. Dat had de foto afgemaakt.
Wel jammer dat de lampen in de achtergrond geen sterretjes geworden zijn door de juiste combinatie van sluitertijd en diafragma te gebruiken. Dat had de foto afgemaakt.
enkel contrast wat verhoogt en een kleine correctie van de kleuren.
sterretjes krijg ik echt niet voor mekaar... ik blijf maar proberen
denk dat het met mijn camera gewoon niet te doen is... deze foto's zijn gemaakt met een minolta dimage G600
I will harness all available light with super-fast aperture lenses
iedereen vind de eerste mooi.... vreemd. Ik vind de 2e nogtans beter. Smaken verschillen zeker
@mccoy: ja een klein diafragma wil wel eens helpen om mooie sterren te krijgen maar op mijn gewone huis tuin en keukendigicam heb ik maar beschikking tussen F2.8 en F4.7
I will harness all available light with super-fast aperture lenses
iedereen vind de eerste mooi.... vreemd. Ik vind de 2e nogtans beter. Smaken verschillen zeker
@mccoy: ja een klein diafragma wil wel eens helpen om mooie sterren te krijgen maar op mijn gewone huis tuin en keukendigicam heb ik maar beschikking tussen F2.8 en F4.7
Ik vind de 2de ook de mooiste, de eerste lijkt echt uit een "luxe" magazine te komen, wat ik niet als negatieve commentaar bedoel, maar eerder positief.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Comment