Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue moon...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blue moon...

Mvg,
    Eric
    Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

Re: Blue moon...

Dat heb ik nog maar weinig gezien in die kleur mooi hoor zo. mvg duindistel.

Comment

Een dergelijke heldere maan (scherpe aftekening, kraters duidelijk afgescheiden) met een dergelijke lucht.
      Heb al veel door mijn 'newton' gekeken, maar dergelijk 'verschijnsel heb ik nog nooit gezien. De maan voor de wolken .

De lucht is me dus wat te zwaar bewolkt om deze bewerking realistisch te laten overkomen.

Grtz,
      Wilfried
      The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.

Comment

beetje mistereus zo, maar wel mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Komt idd een beetje onrealistisch over, maar niettemin een prachtige plaat

Lekker veel detail in de maan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door webwil
            Een dergelijke heldere maan (scherpe aftekening, kraters duidelijk afgescheiden) met een dergelijke lucht.
            Heb al veel door mijn 'newton' gekeken, maar dergelijk 'verschijnsel heb ik nog nooit gezien. De maan voor de wolken .

De lucht is me dus wat te zwaar bewolkt om deze bewerking realistisch te laten overkomen.

Grtz,
            Wilfried
            Dat het hier om een bewerking gaat is iedereen duidelijk denk ik? Maar wat een bewerking

Grts JVG
            Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Knap maar ik heb de titel even niet

Comment

speciaal + knap =
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                  Knap maar ik heb de titel even niet
                  Hmm - ik ook niet. Kan geen blauw ontdekken.

Leuke bewerking, meer kan ik het niet vinden. Misschien met iets van een voorgrond dat het "sprookjes-achtig" of "alien" kan worden. Misschien dat het dan voor mij persoonlijk iets meerwaarde krijgt.
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

Comment

Zover ik weet is dit geen blue moon. Deze komt volgens mij eens in de 2.5 jaar voor en moet sowieso de tweede volle maan in een kalendermaand zijn heb ik ooit begrepen.
                    De laatste die ik heb meegemaakt was op Crooked Island. Ze komen trouwens wel in juli voor.

Wat ik wel weet is dat de vissen op die dagen compleet gek worden. Dan gaan ook alle vissers erop uit om werkelijk gigantische hoeveelheden vis mee naar huis te brengen. Ik was die dag uitgenodigd maar wilde niet om 03.00 mijn bed uit hehehe. Heb wel de volgende dag de mega-vangsten gezien.

Ik zal het morgen even voor de zekerheid aan mijn buurman vragen, die is baas bij de sterrenwacht hier.

De foto vind ik dusdanig mooi dat ie van mij bewerkt of niet, zo in het HOF mag Prachtig gewoon.
                    Onwerkelijk mysterieus geschoten/'bewerkt'.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Knappe foto!

Comment

Prachtig gedaan, maar als er zoveel wolken zijn, lijkt het mij toch niet echt logisch dat de maan nog zo helder te zien is.
                        www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

Comment

Lijkt misschien niet erg realistisch,maar heb hier totaal geen problemen mee hoor.
                          Knappe plaat om naar te kijken.

mvg,

Tah
                          http://pics-by-tah.fotopic.net/-Canon Powershot-S2 Is

Comment

Die bol lijkt meer op Mars (van kleur) dan op de maan .
                            David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Een hele knappe

Comment

Working...
                              X