Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kim@studio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kim@studio

Voorlopig het laatste reeksje... foto 1 en 2 zijn wel wat extra bewerkt (saturatie kleur ogen opgepept en van die toestanden),... de modellen vinden dit geweldig, dus wie ben ik om hun tegen te spreken...
    De laatste is wel onbewerkt.

Greets,
    Tom
    Canon 6D

Re: Kim@studio

ziet er goed uit model en foto`s
    moelijk kiezen welke, jammer dat ze bij nr3 broekje aan heeft (zie achter).
    ga toch voor nr 1

Comment

2&3

wel jammer dat ze niet staat bij nr. 2

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

mooie reeks, maar de laatste voor mij een topper hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

voor mij ook weer 3 toppers met voorkeur voor de laaste. WOW.
          En die bewerkingen zijn ook helemaal af als je het mij vraagt Dus niet alleen de modellen houden daar van hoor

En als ik dan ook een klein jammertje mag uitspreken? Jammer dat op no3 haar haar er niet helemaal opstaat. Wat een foto zeg. Hier droom ik van.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Ondanks dat het haar er niet helemaal op staat, toch nr.3 voor mij! Mooie!

Grtz,Fabienne
            Je kunt je vuist beter gebruiken om erin te lachen, dan om er mee te slaan.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

Comment

Mooie foto's Tom, doet Kim prachtig uitkomen.
              Groets, Gerhard
              Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

nummer 3 vind ik de mooiste
                Homepage Asterix

Comment

HEEEELLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO NURSE!!!!!!!!

Wat een mooi koppie.

Zeer mooi inbeeld gebracht, vooarl die mooie blauwe ogen in de eerste foto.

Toch een grote voorkeur voor nr. 3, maar zoals MadMax al zei jammer dat het haar er niet helemaal opstaat.

En haar kontje.

Grt,

Dirk Ane
                  Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

Comment

Nummer drie zonder broekje en je hebt een echte topper (nu ook al top hoor)

Comment

Vind de derde de mooiste, inderdaad wel jammer van het haar dat er net niet helemaal opstaat.

Kan er misschien (voor beginners en leken zoals ik) even toegelicht worden met welke settings je zo'n effect bekomt van donker onderwerp

Zou leuk zijn om op deze mannier van de mooiste foto's wat bij te leren (als deze plaats op't forum hiervoor kan/mag gebruikt worden tenminste).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71

Kan er misschien (voor beginners en leken zoals ik) even toegelicht worden met welke settings je zo'n effect bekomt van donker onderwerp

Zou leuk zijn om op deze mannier van de mooiste foto's wat bij te leren (als deze plaats op't forum hiervoor kan/mag gebruikt worden tenminste).
                        Download dit progamma eens ( IEXIF ) http://www.opanda.com/en/iexif/ dan komt er onder je rechter muisknop een super handig progammatje om de settings te bekijken.

Comment

Love this!

Zoals aangehaald misschien 2 beter staand, maar het is nu ook al mooi!

En drie het haar en het broekje, maar fantastisch!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ioHpeiH
                            Download dit progamma eens ( IEXIF ) http://www.opanda.com/en/iexif/ dan komt er onder je rechter muisknop een super handig progammatje om de settings te bekijken.
                            mits er EXIF is
                            Foto 3 heeft dat maar de rest, en ook veel andere foto's hier op het forum, (helaas) niet. Plus dat ik denk dat James ook bedoelt, lampen, achtergrond, enz enz.

Zou best gaaf zijn om hier eens een tutorial op het forum te zien, met de studioopstelling enzo. Zelf klooi ik ook een eind in de richting en probeer vaak via PM te achterhalen hoe iemand iets doet.

Heb ik ook aan Tom gevraagd bij een andere foto en kreeg keurig een message terug met wat details. Ook andere fotografen zijn vaak zeer behulpzaam met tips. Verder blijft het natuurlijk zelf veel doen en uitproberen
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71
                              Volgens mij met één flits, met name achter de achtergrond gericht naar het model (zogezegd tegen licht fotograferen met de achtergrond ertussen). Het licht meet je dan op de achtergrond.

Mvg,

Comment

Working...
                              X