Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Merel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Merel








    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Merel

    Aan de hand van de titel had ik andere foto's verwacht

    Maar ze zijn erg mooi geworden
    Mooie pose en belichting.

    Comment


    • #3
      Re: Merel

      De eerste maakt mij blij maar ik zou hem in een nog betere kadrage willen zien, heb ik het gevoel.

      Comment


      • #4
        Re: Merel

        Mooi zenne , maar je gaat de diertjes toch niet opgeven hè

        Comment


        • #5
          Re: Merel

          Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
          De eerste maakt mij blij maar ik zou hem in een nog betere kadrage willen zien, heb ik het gevoel.
          thnx, maar leg eens uit hoe?
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Merel

            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
            thnx, maar leg eens uit hoe?
            Ik vind voor mij dat de ogen te laag in het kader staan, dus een stukje van het haar kan ev. al helpen. Met het hoofd zou ik toch ook wat willen schuiven naar smaak. Om mijn voorkeur te geven zou ik heel de foto moeten zien (als er meer is?), want met deze weet ik ook niet meteen de ideale raad. Het kan evengoed zo'n foto zijn waarmee je vanalles probeert, maar nooit de perfecte kadrage verkrijgt Misschien ook eens schuin proberen? Maar ja, hangt er vanaf of je nog meer foto hebt...

            Mss is het ook je kader die voor mij het evenwicht in de war brengt.

            Comment


            • #7
              Re: Merel

              Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
              Ik vind voor mij dat de ogen te laag in het kader staan, dus een stukje van het haar kan ev. al helpen. Met het hoofd zou ik toch ook wat willen schuiven naar smaak. Om mijn voorkeur te geven zou ik heel de foto moeten zien (als er meer is?), want met deze weet ik ook niet meteen de ideale raad. Het kan evengoed zo'n foto zijn waarmee je vanalles probeert, maar nooit de perfecte kadrage verkrijgt Misschien ook eens schuin proberen? Maar ja, hangt er vanaf of je nog meer foto hebt...

              Mss is het ook je kader die voor mij het evenwicht in de war brengt.
              hmm.. ik vat het nog niet helemaal, maar ik heb niet meer. DIt is de hele foto
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Merel

                professioneel model hoor en staat er goed op zo.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Merel

                  Ik heb er van genoten en nr3.vind ik nog best omdat"Merel"daar precies een
                  paar bedenkingen heeft en dat vind ik dan meer"naturel" dan de andere plaatjes.
                  Alleszins
                  Flickr PBase
                  Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Merel

                    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                    hmm.. ik vat het nog niet helemaal, maar ik heb niet meer. DIt is de hele foto
                    Spijtig dan...
                    Ik heb 'm net ook eens naar rechts geroteerd, wat ik ook veel beter vind. Maar ja, is in dit geval dan minder een optie hé, want je moet dan gaan afsnijden, of creatief worden met de lege hoeken...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Merel

                      Ik zie op je site ook dat je de neiging hebt om open ruimte langs rechts te laten ipv langs links (ook wanneer dit geen kijkrichting van het model betreft). Dit stoort mij van nature (zoals ook een beetje in de 1e foto hier) en ik heb pas later geleerd dat en waarom dit niet volgens het boekje is. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar het lijkt bij jou een alg. voorkeur te zijn? Misschien van nature een contraire mens of zo?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Merel

                        spontane prima gelukte opnames van een leuke meid
                        om toch wat te miereneuken mochten op foto nr één de ogen wat scherper naar mijn gevoel

                        Comment


                        • #13
                          Re: Merel

                          Een onderdeel van fotografie dat je zeker ook goed ligt
                          Is dat voor of na de champagne
                          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Merel

                            nr2 is de beste voor mij
                            algemeen mooie verlichting
                            Steven

                            Comment


                            • #15
                              Re: Merel

                              Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
                              Spijtig dan...
                              Ik heb 'm net ook eens naar rechts geroteerd, wat ik ook veel beter vind. Maar ja, is in dit geval dan minder een optie hé, want je moet dan gaan afsnijden, of creatief worden met de lege hoeken...

                              Dat zal wel smaak zijn, maar dit vind ik zelf te krap. Vooral omdat haar mooie golvende haar zo niet tot z'n recht komt.
                              Maar dat ik 'teveel' ruimte laat heeft natuurlijk alles met ervaring te maken Moet nog veel leren en zal daar de volgende keer op gaan letten.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment

                              Working...
                              X