![Confused](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/confused_18x21.png)
Ik ben van plan een canon eos 300 d te kopen. Ik heb reeds een aantal lenzen van mijn 'gewone' eos 300 en bestel derhalve alleen het body. Hierbij zit enkel de batterij een oplader en niet veel meer.
Nu kom ik op alle internetsites uitbreidingssetjes tegen, zogenaamde "Kits" waarin flash cards, card readers, extra batterijen, snelle batterijenopladers en dergelijke worden aangeboden. Voor mij wordt dit de eerste digitale camera en ik weet niet welke assecoires ik nu wel of niet bij moet bestellen. Ook over de benodigde snelheid van de bijgeleverde assecoires weet ik niet veel. Ik heb ook iets opgevangen over imagetanks ipv flash cards, is dit een betere keuze?
Ik ga over een paar maanden op wereldreis en zal dus veel foto's maken en niet het gemak hebben van een thuiscomputer (enkel zo af en toe een internetcafé). ik hoop dat enkele van jullie ervaren fotografen mij als leek een beetje vooruit kunnen helpen door me te vertellen wat ik het beste kan aanschaffen.
alvast hartelijk dank
Frank
Comment