Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen coolpix 5700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• problemen coolpix 5700

Beste,

een vraagske. Een maand of 2 geleden heb ik een nieuw toestel aangekocht, en mijn nikon coolpix 5700 in de kast gelegd met de bedoeling deze te verkopen.

Nu heb ik deze kunnen verkopen, maar een goede mens die ik ben, laadt ik de batterijen terug op, en probeer het toesel nog eens, en plots bleek er een probleem te zijn.

Als ik foto neem binnen, en alles staat op "auto", wil hij bij iedere foto flitsen. En als ik de foto bekijk op het toestel zelf alsop de PC, dan ligt er precies een laag op die foto, en zijn de kleuren niet optimaal, te donker enz...

Als ik een foto buiten mee wil nemen (waar hij vroeger zeer scherp in was), en je kijkt door het venstertje (of op digitaal scherm), dan zie je een praktisch wit/grijze laag die over de foto hangt. Precies of de foto is overbelicht.

Alles staat op auto. Zou het misschien een instelling kunnen zijn?
    Ik ben er zeker van dat hij perfecte foto's nam toen ik hem in de doos stak, en nu plots is er iets mis...

Wie kan mij raad geven?

bedankt alvast,

hypermaxx

Re: problemen coolpix 5700

van de support site van nikon:

Het is gebleken dat elektronische componenten behorende tot het imagingsysteem van sommige COOLPIX camera’s mogelijk, onder uitzonderlijke omstandigheden, defect kunnen gaan. Mocht u dit probleem ondervinden met uw COOLPIX SQ, COOLPIX 3100 of COOLPIX 5700 camera, dan zal Nikon deze componenten gratis vervangen, zelfs als uw camera niet meer binnen de garantietermijn valt. Wij bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor dit ongemak. Om te controleren of uw camera defect is geraakt door deze oorzaak vindt u hieronder een omschrijving van de symptomen van dit probleem.

Hoe kan ik zien of mijn camera defect is?
    - Beelden vertonen een sterke kleurtint
    - Beelden zijn totaal zwart
    - Beelden vertonen zware defecten of zijn corrupt
    - Beelden vertonen verticale lijnen of banden
    - Beelden vertonen horizontale lijnen of banden

Mijn camera is defect. Waar moet ik deze ter reparatie aanbieden?
    Neem contact op met uw dichtstbijzijnde Nikon Servicecentrum
    Klik hier voor verpakkings- en verzendinstructies voor reparaties

Mijn camera is niet defect maar ik zou graag een bericht willen ontvangen wanneer er meer informatie beschikbaar is.
    Klik op de onderstaande knop "Stuur mij een e-mail als dit antwoord is bijgewerkt". U krijgt dan automatisch een e-mail bericht zodra er meer informatie beschikbaar is.
    Om notificaties te kunnen gebruiken dient u een account te hebben op deze website. Indien u nog geen account heeft kunt u deze hier aanmaken.
    Mijn oude (3,5jaar) CP5700 maakte plots nog enkel zwarte foto's. Dit was ook na een lange rustperiode. Ik heb die binnen gedaan bij Nikon en ze hebben die gratis hersteld (nieuwe sensor).
    Jeroen || OM-D EM-5

Comment

Beste,

kan iemand mij het adres bezorgen waar ik het toestel moet heen sturen?

bedankt,

nonkelwim

Comment

Lees deze topic eens.

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=120171

Comment

Working...
        X