Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

garantie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• garantie?

Binnenkort moet mijn zus naar Japan en ze zou daar eens kijken wat digitale toestellen er kosten.
    Weet iemand hoe het zit met garantie op toestellen niet in België gekocht en dan nog buiten de EU? Geldt er voor Nikon en Canon (de twee merken waartussen eht zal gaan) een worldwide garantie en kan je in geval van problemen bij Nikon België of Canon België terecht?
    Iemand ervaring met dergelike "overzeese" aankopen?
    Groeten,
    Mark

Re: garantie?

Bij Nikon kan ik uit ervaring zeggen : Ja. Internationale garantie.

Al uitgebreid aan bod gekomen. zoek op kopen in buitenland.

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Comment

Zover ik weet hoort bij lenzen een international warrenty ook hier geldig te zijn en bij camera's niet.
      Hoop hangt echter van de nationale importeur af. Hier in nederland gaat inca (nikon) er niet zo makkelijk mee om...
      Edwin
      Mijn Foto's

Comment

en hoe zit het met buitenlandsecamera's bij De Beuckelaer?
        een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

heb dit al eens in een andere thread geschreven:
          Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
          Body in belgie gekocht of niet, De Beukelaer geeft goede service zoals ik zelf aan den lijve heb ondervonden :
          Zij vervingen de lichtmeter van mijn in America gekocht D70 onder garantie...

Nikon geeft INTERNATIONALE garantie.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

Comment

Working...
          X