Ben vanmorgen een grote achtergronddoek (3m*6m) gaan halen in de hoop van die mooie studiofoto's te kunnen maken met een perfect witte achtergrond.
Nu blijkt dit toch serieus tegen te vallen, en had ik graag wat hulp gehad.
Dit is mijn opstelling:
- achtergrond op 2m hoogte, de rest van het doek naar voor op de grond
- 2x SB600 in reflecterende plu op de achtergrond gericht
- onderwerp helemaal op het einde van de doek op de grond
- sb900 met garry fong op de D700
En dit is het resultaat:
De gitaar is dus fenomenaal overbelicht, en dat zelfs zonder dat ik de SB900 liet meeflitsen (enkel als commander voor de 2 SB600's)
Het licht dat je dus op de gitaar ziet komt enkel en alleen van de achtergrond af, ik snap het niet...
Alle tips zijn welkom
Nu blijkt dit toch serieus tegen te vallen, en had ik graag wat hulp gehad.
Dit is mijn opstelling:
- achtergrond op 2m hoogte, de rest van het doek naar voor op de grond
- 2x SB600 in reflecterende plu op de achtergrond gericht
- onderwerp helemaal op het einde van de doek op de grond
- sb900 met garry fong op de D700
En dit is het resultaat:
De gitaar is dus fenomenaal overbelicht, en dat zelfs zonder dat ik de SB900 liet meeflitsen (enkel als commander voor de 2 SB600's)
Het licht dat je dus op de gitaar ziet komt enkel en alleen van de achtergrond af, ik snap het niet...
Alle tips zijn welkom
Comment