Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem video functie 5DmkII

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Probleem video functie 5DmkII

Hey all,

enig idee wat de reden kan zijn dat HD filmpjes beelden missen bij mijn camera? Opnemen lukt, bekijken op het kleine schermpje is perfect, echter op de pc is het niet meer ok.

In de handleiding waarschuwt men voor snel schrijven als noodzakelijkheid van het gebruikte CF kaartje, maar ik heb er een Sandisk Extreme III in zitten en die zag ik al elders zonder problemen gebruiken, dus...

Groetjes,
    Andy

Re: Probleem video functie 5DmkII

pc die niet kan volgen met afspelen, het zou echt niet de eerste zijn die daar last mee heeft.

1080p content afspelen op mijn oude AMD dual 4800+ met 2Gb ram lukte al niet (ook sprongen in het beeld)

downsize eens naar 720p en je zal het probleem niet meer hebben.
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Re: Probleem video functie 5DmkII

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
      pc die niet kan volgen met afspelen, het zou echt niet de eerste zijn die daar last mee heeft.

1080p content afspelen op mijn oude AMD dual 4800+ met 2Gb ram lukte al niet (ook sprongen in het beeld)

downsize eens naar 720p en je zal het probleem niet meer hebben.
      Blijkbaar is dat inderdaad het probleem... lag niet onmiddellijk binnen mijn verwachtingen (ook nog niet veel met full hd beelden in aanraking gekomen), maar was ergens wel te denken omdat het op het schermpje wel volledig was... bij deze problem "solved". Merci!

Comment

Working...
      X