Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lumix FZ 30, Lumix FZ 50 of Canon powershot S3 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lumix FZ 30, Lumix FZ 50 of Canon powershot S3 IS

    hallo,
    welke camera zou ik aanschaffen?
    1 lumix FZ 30
    2 Lumix FZ 50
    3 Canon powershot S3 IS
    alvast bedankt
    --- Panasonic FZ 50---
    ---Canon Eos 450D---

  • #2
    Re: lumix FZ 30, Lumix FZ 50 of Canon powershot S3 IS

    Het hangt ervanaf wat je belangrijk vindt aan een camera, wat voor een foto's je graag maakt en wat je budget is. Er zit geen enkele slechte camera tussen, een miskoop heb je zowiezo niet, ongeacht de camera die je kiest.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: lumix FZ 30, Lumix FZ 50 of Canon powershot S3 IS

      het budget is 600-700 euro,
      maar is lumix kwalitatief evengoed als canon of niet?
      want ik heb geen ervaring met lumix
      --- Panasonic FZ 50---
      ---Canon Eos 450D---

      Comment


      • #4
        Re: lumix FZ 30, Lumix FZ 50 of Canon powershot S3 IS

        Als je voor de lumix gaat, kan je imo best voor de FZ30 gaan, de 50 heeft
        enkel extra megapixels en als je je ruis wil beperken zijn die niet handig...

        Grootste troef van de fz30 tov de canon is imo het handmatig scherpstellen

        Beide hebben trouwens een zeer goede lens
        Panasonic Lumix FZ30

        Comment


        • #5
          Re: lumix FZ 30, Lumix FZ 50 of Canon powershot S3 IS

          Als je even zou zoeken hier dan weet je direct wat de verschillen zijn.

          Het grootste en belangrijkste verschil is al dat de FZ30 een zoomring heeft rond de lens (zoals ook DLSR-lenzen) en de S3 zoomt met de klassieke knopjes zoals bijna alle compacts.
          Geloof me, als je even met die zoomring gewerkt hebt, wil je die knopjes nooit meer...