Om eens een andere kijk te krijgen op camera's, vind je hier een D3 met 14-24 lens die doormidden gesneden is.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
D3 doormidden gesneden
Collapse
X
-
D3 doormidden gesneden
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meerLabels: Geen
-
-
Re: D3 doormidden gesneden
Oorspronkelijk geplaatst door valentina Bekijk berichtEn waar is de andere helft?
Comment
-
Dunno about you people, but I think that in today’s world, a 6mpix half-frame dslr just wouldn’t make it…
And it looks like it has no weather sealing.
'k vraag me af met welke techniek ze zoiets op die manier kunnen snijden...Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
'k vraag me af met welke techniek ze zoiets op die manier kunnen snijden....
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
als ge dat vergelijk met de kostprijs ( i know reserach kost ook geld) steekt er toch niet zoveel in een bodymijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
'k vraag me af met welke techniek ze zoiets op die manier kunnen snijden...Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtals ge dat vergelijk met de kostprijs ( i know reserach kost ook geld) steekt er toch niet zoveel in een bodynikon stuff
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtals ge dat vergelijk met de kostprijs ( i know reserach kost ook geld) steekt er toch niet zoveel in een bodyPrepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichtik volg is een vrij "leeg" doosje
Comment
-
Ik denk dat ze de accu niet doorgesneden hebben, want dan zou de halve camera er nog wat slechter uitzien.
Dit is wat er gebeurt met een lithium-polymeer accu die beschadigd wordt, maar een lithium-ion accu zal ook wel hevig reageren als ze doorgezaagd wordt:
(Dat soort accu willen ze binnen een aantal jaren gebruiken om auto's aan te drijven, ik denk dat het kleine brandblussertje dan niet voldoende zal zijn bij een ongeval.)
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk berichtIMO met een laser.
snijmethodes zijn dan ook weer moeilijk omdat er dan krachten uitgeoefend zouden worden op dunne (buigbare) onderdelen...
'k kan enkel maar vermoeden dat de onderdelen allemaal apart (en anders) gesneden zijn, en vervolgens in elkaar geplaatst...Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment
Comment