Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Computer herkent G2 niet.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Computer herkent G2 niet.

    Probleem: mijn computer herkent mijn G2 niet meer. Wanneer ik foto's wil downloaden, steek ik de USB kabel in maar de camera en de computer maken geen 'verbinding'. Aan de USB-poort ligt het niet want die werkt. Is mijn kabel stuk? Of mijn camera? Iemand dit al voor gehad? Het heeft trouwens een jaar lang prima gewerkt.

  • #2
    probeer eens via het configuratiescherm de USB-driver te deleten, trek de USB-kabel uit, herstart (of is dit niet nodig?), steek de kabel terug in, normaal vraagt de pc dan om een nieuw USB-component te installeren, volg de instructies, de usb-driver zal opnieuw geinstalleerd worden.

    Heb hetzelfde al meerdermale voorgehad en mijn oplossing loste het probleem telkens op.

    veel succes
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #3
      Danku voor de hulp, ik heb het geprobeerd maar dat is het dus niet. Ik denk dat het aan de kabel of aan de camera ligt. Normaal verschijnt er 'Pc' in het LCD scherm als de camera met de PC verbonden is maar nu blijft er 'Pb' van playback staan. Dat wil dus zeggen dat er geen verbinding is.

      Comment

      Working...
      X