Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi camera

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Tony smeT
    Ik zal binnenkort eens wa voorbeeldjes op m'n webspace dumpen, ga tegelijkertijd foto's trekken met m'n S602z en dat Aldi-toestel en ze naast mekaar zetten
    (zal voor na het weekend zijn...)

    Voila, eindelijk, dat zou tof zijn Tony smeT! Dan is het mistery opgelost...
    Tiggy - Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #32
      Originally posted by leuven

      zijn de fotos goed of niet?

      dag

      Leuven, je post 3X dezelfde link die niet werkt, die foto's gaan we waarschijnlijk nooit te zien krijgen.
      Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

      Comment


      • #33
        Originally posted by leuven
        Originally posted by scoffie
        Voor degenen die naast het aanbod van Aldi hebben gegrepen :
        dit toestel (dat trouwens einde reeks is bij HP) is bij sommige webwinkels nog te koop.
        Gunstigste prijs die gevonden is : 282 €, zo'n kleine 25% goedkoper.
        Er zijn trouwens nog 14 webwinkels te vinden die allemaal onder de aldi prijs verkopen.
        Enige verschil waar sommige kritikasters nu zullen op reageren : er zit een CF-kaartje bij van 128Mb ipv standaard 16Mb, maar 282€ + 52€ voor een FlashCard is nog altijd 35€ verschil.
        Dus wanhoop niet.
        De Aldi folder was fout. Het is geen HP maar een clone van Jenoptik 4100z3, skanhex sx 410z, en zovoor...Jij moet de drivers van de MD9731 (en NIET van de MD5995) selecteren !!!! (beiden zijn geinstaleerd door de CD geleveerd bij de camera). Dus de camera is een MEDION 9731 4.1 Megapixel (geen HP!!!!)

        De fotos zijn heel goed. Niet meer zeuren over die camera aub!!!. Jij kunt niets meer krijgen voor z'n prijs. Take a look at the site:

        http://www3.photosig.com/photos.php?cameraId=2572


        zijn de fotos goed of niet?

        dag

        He dat is klasse.

        Hoe heb je die letters zo scherp gekregen en de achtergrond is prachtig wit.

        Could not determine configuration for

        gaaf

        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #34
          Photosig is down mensen. Kan er ook niet bij. Heb wel de foto's gezien en da's niet zo gek.
          Groeten,
          Ronald
          http://fotografie.jouwweb.nl/

          Comment


          • #35
            LOL, vind het ook wel knap gedaan
            Canon 450D

            Comment


            • #36
              wat bedoel je eigenlijk met :
              Dit toestel is geen md5995 maar een md 9731.

              Want op m'n doos staat wel degelijk md5995 en de cd's die erbij horen
              vermelden ook dat nummer.

              Waar zit het verschil ?

              Comment


              • #37
                Het verschil weet ik niet (vraag aan MEDION)...maar er zijn 2 drivers geinstaleerd: MD5995 en MD9721.
                Bij mij de driver MD9721 werkt perfect de andere niet. Ik gebruik Windows XP.
                Jij moet als 'import/twain/select source' in de Photoshop (of Adobe) program de driver MD9721 version 1.0 kiezen.
                De server waarop de fotos staan was down...het probleem is opgelost en jij kunt de fotos zien

                http://www3.photosig.com/photos.php?cameraId=2572

                dag

                Comment


                • #38
                  Voor deze prijs zijn het geen slechte foto's, en we hebben toch nog altijd photoshop?
                  http:/home.planet.nl/~knegt221

                  Comment


                  • #39
                    ... sorry, maar ik vind die fotos op photosig alles behalve goed.
                    Die thumbnails zien er nog veelbelovend uit, maar als je naar de echte fotos kijkt zie je uitgewassen, fletse kleuren en wazige fotos.

                    Comment


                    • #40
                      Mijn idee ook JAKKE. Ik dacht al dat ik alleen de kleuren flets en de foto's wazig vond.
                      -----------------
                      Dirk
                      www.kums.be/dirk
                      +-+ Nog steeds geen nieuwe foto's +-+

                      Comment


                      • #41
                        en hoeveel hebben jullie betaald voor jullie toestelen????...

                        Jij kunt niets meer vragen voor z'n prijs. Natuurlijk de camera van den Aldi geen TOP camera is....maar goed genoeg voor amateur fotos. Zo zimpel is dat!!!

                        dag

                        Comment


                        • #42
                          Daar gaat het niet echt over he. Wat ik betaal voor mijn camera is MIJN zaak !

                          Je expliciete vraag was 'zijn de foto's goed of niet?'

                          Wel ik vind ze niet goed, ik vind ze flets en onscherp. Dat was gewoon een antwoord op jou vraag!!
                          -----------------
                          Dirk
                          www.kums.be/dirk
                          +-+ Nog steeds geen nieuwe foto's +-+

                          Comment


                          • #43
                            Ik zou zo zeggen dat voor wie een huis tuin en keuken toestel zoekt, en dat zijn dan toch de meeste mensen, deze camera een goede koop is. Let op ik heb hier niet gezegd dat dit de beste koop zou zijn, dat is namelijk nog iets anders. Om kennis te maekn met digitale fotografie aan een lage prijs is deze camera volgens mij ook best te pruimen gezien de resultaten die ik hier reeds zag.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                            Comment


                            • #44
                              Vind ik ook, Lazy Charles !
                              Mijn allereerste digicam was een Mavica met diskettes ! Als je de foto's nu ziet zou je zeggen "wat een slechte kwaliteit", maar ik heb er destijds veel plezier aan beleefd en heb er zelfs enkele redelijke afdrukken mee kunnen maken.
                              Zo heel slecht zijn de beelden van de Medion nu ook weer niet, en in PS kan je heel wat op-peppen hoor !
                              Trouwens sommige high-end camera's vragen ook nog een beetje nabewerking voor hun foto's.
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment


                              • #45
                                Ik ben het volledig mee eens met Lazy Charles en Marc.
                                Er zitten hier op BD mensen die eerst de camera beoordelen en pas daarna de foto, er staan daar goede foto's van die Medion tussen, en had de maker daarbij de camera als een Nikon , Canon of Fuji vermeld dan had men die foto's goed bevonden ( ik heb hier al minder goede foto's van Nikon's en Fuji's en andere grote merken gezien )
                                Nogmaals om goede foto's te maken is het nog altijd in de eerste plaats de fotograaf die het moet doen , dan de camera met al zijn mogelijkheden , en is dat nu de Aldi camera of een groot merk camera voor mij primeerd de foto en de manier waarop hij gemaakt is, dan durf ik wel eens vragen met welk een camera die genomen is.
                                Mensen die de overstap naar digitale fotografie en er niet te diep in hun geldbeugel willen voor tasten, laat u niet afschrikken, koop die camera als je hem nog kan krijgen, haal er uit wat er inzit, en kom gerust met je foto's op Belgium Digital, je behoort er bij net als al die andere forumleden met hun duurdere camera's ,net als ik trouwens
                                Erik.D

                                Comment

                                Working...
                                X