Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 52

Standaard Re: 5D IV wachten of kopen?

Ik heb hem gisteren toch besteld aan die prijs, ik moest het hele bedrag wel meteen betalen en moet minstens 3 weken wachten op levering. Vandaag zijn de winkels open en deze actie loopt vanavond af... Ik had eerst geprobeerd om deze online te bestellen maar dat is haast onmogelijk omdat de meeste bankkaarten een daglimiet hebben die lager is dan 2500 euro...
    Ik heb naar de winkel gebeld alvorens de verplaatsing te maken en daar verzekerden ze mij dat het geen probleem was deze te bestellen en dat bleek correct.
    Laatst gewijzigd door Fuzzy logic; 5 maart 2017 om 08:01

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuzzy logic Bekijk bericht
    Ik heb hem gisteren toch besteld aan die prijs, ik moest het hele bedrag wel meteen betalen en moet minstens 3 weken wachten op levering. Vandaag zijn de winkels open en deze actie loopt vanavond af... Ik had eerst geprobeerd om deze online te bestellen maar dat is haast onmogelijk omdat de meeste bankkaarten een daglimiet hebben die lager is dan 2500 euro...
    Ik heb naar de winkel gebeld alvorens de verplaatsing te maken en daar verzekerden ze mij dat het geen probleem was deze te bestellen en dat bleek correct.
    Hoi, Heb je hem meteen ook mee of moest ie toch besteld worden ? Inmiddels gekregen of nog aan't wachten ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarlockSSX Bekijk bericht
    Hoi, Heb je hem meteen ook mee of moest ie toch besteld worden ? Inmiddels gekregen of nog aan't wachten ?
    Lezen is hier op BD toch soms wel een kunst hoor!
    Hij zei op 5 maart dat hij besteld is en er 3 weken moet op wachten.
    Dat is toch duidelijk? Of schrijft hij chinees voor U?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ploperdeplop Bekijk bericht
    Zat hier net hetzelfde te denken. Maar ja niet iedereen leest altijd alle reacties he, doe ik ook niet altijd

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ploperdeplop Bekijk bericht
    Tja ... ik heb erover gelezen zeker ? Was wat in de war met feit dat ie online niet kon bestellen en naar de winkel moest .. een paar dagen geleden was de stock op groen bij Media Markt dus kon ie het mischien toch meehebben ?

Gelukkig zijn er lezers op dit forum die alles perfect in detail lezen en jou er attent op maken op een supervriendelijke manier zonder jouw kop eraf te bijten ... en die niet zitten te wachten op een post om er meteen op te springen met commentaar die helemaal overbodig zou zijn met als enige doel om wat af te geven.

Moest besteld worden... levertijd zou minstens 21 dagen zijn..

+++++1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarlockSSX Bekijk bericht
    Tja ... ik heb erover gelezen zeker ? Was wat in de war met feit dat ie online niet kon bestellen en naar de winkel moest .. een paar dagen geleden was de stock op groen bij Media Markt dus kon ie het mischien toch meehebben ?

Gelukkig zijn er lezers op dit forum die alles perfect in detail lezen en jou er attent op maken op een supervriendelijke manier zonder jouw kop eraf te bijten ... en die niet zitten te wachten op een post om er meteen op te springen met commentaar die helemaal overbodig zou zijn met als enige doel om wat af te geven.
    MVG. Hugo

Weeral een ferm niveau hier.... jongens jongens toch
    Canon 5dmkiii |17-40L | 85 1.8 | 100 L 2.8 IS | 28 1.8 TE KOOP !! | 70-200 2.8 IS II L| 24-70 2.8 II L | 35 F2 IS | 70-300 L IS
    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
    Moderator Note: En daarom een aantal niet ter zake doende en op-de-man posts verwijderd!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 1TB HD (0SX 10.12.6) - iPhone 4s+iPad2 3G+WiFi (iOS 9.3.5)

10. Standaard Re: 5D IV wachten of kopen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
    Vind ik ook, daarom kon ik het echt niet laten om even te reageren.
    Wat dit nog met fotografie en het forum te maken heeft is me een raadsel,het is in ieder geval een serieuze belediging voor al wie het hier goed meent.
    Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat het bestuur deze beledigingen toe laat of niet verwijderd.
    Of nog beter de persoon zelf bant van het forum want het is duidelijk dat hij hier enkel maar de boel op stelten wil komen zetten.

Hier ga ik het bij laten want aan zo'n persoon ga ik in ieder geval geen energie meer verspillen.
    Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The digital hunter Bekijk bericht
    ...
    Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat het bestuur deze beledigingen toe laat of niet verwijdert.
    Of nog beter de persoon zelf bant van het forum want het is duidelijk dat hij hier enkel maar de boel op stelten wil komen zetten.
    ...
    Moderator Note: Het is niet zo dat 'het bestuur' elke post leest. Als -zoals nu ook gebeurd is- iemand 'aan de noodrem trekt' (op het forum volstaat het op het uitroeptekentje onder een bepaalde post te klikken; daarmee kun je de Mods en Admins bereiken), zal er iemand ingrijpen. Ik dus, in dit geval.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 1TB HD (0SX 10.12.6) - iPhone 4s+iPad2 3G+WiFi (iOS 9.3.5)

Ik zou hem in ieder geval zeker niet in dit land kopen, prijs is veel te hoog voor dit toestel hier.
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Veel plezier en succes met je camera !!
    Wachten en blijven wachten is nooit n goede zaak, fotograferen is de boodschap!
    Groetjes

Lukathi

Moderator Note: Hetzelfde lid vindt het nodig een tweede keer op de man te spelen, en dat wordt niet getolereerd. Hij/zij mag zich even elders bezinnen.

Hoi,
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi Bekijk bericht
    Veel plezier en succes met je camera !!
    Wachten en blijven wachten is nooit n goede zaak, fotograferen is de boodschap!
    +1
    Ik heb hier wel een de opmerking gelezen, "sterven met de folder in je hand"... als je alsmaar wacht en wacht en wacht...
    Fuzzi Logic, nog één week nagels bijten... als je camera in die 21 dagen geleverd kan worden.
    Captain Chaos is in blijde verwachting... in afwachting op een D850..
    Size matters... Als bij een Amerikaans auto, nothing beats cubic inches...
    Weer veel fun met Full Frame. Nikon D750 en glas van 24 t/m 600 mm
    .

da's wel n goeie " sterven met de folder in je hand"

Luc
    Groetjes

Lukathi

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi Bekijk bericht
    da's wel n goeie " sterven met de folder in je hand"

Luc
    Als dan in die folder nu net een jonge Thaise bruid staat dan heb je ook wel even pech zou ik zeggen.

Nee,

dat is de folder welke Topic Starter Kevinva in z'n hand heeft met de Canon 5D MKIV erin...
    Die overigens niets meer van zich laat lezen...
    Fuzzi Logic zit gespannen te wachten op levering, die heeft de knoop wél doorgehakt.
    Díe gaat een goede zomer tegemoet.
    Captain Chaos is in blijde verwachting... in afwachting op een D850..
    Size matters... Als bij een Amerikaans auto, nothing beats cubic inches...
    Weer veel fun met Full Frame. Nikon D750 en glas van 24 t/m 600 mm
    .

Ik ben gisteren gebeld door MM Oostakker met de melding dat mijn toestel geleverd was.
    Ben het 's avonds gaan halen en alles was ok, ik heb er dus 3288 euro voor betaald

Super! Ik wacht ook in volle spanning, ook (en deels naar aanleiding van dit topic, waarvoor dank ) besteld met de korting.
    Vandaag eens gebeld naar MM omdat ik maar geen reacties kreeg via het formulier op hun site en bovendien van thuis uit niet op hun site kan (blijkbaar IP adres geblokkeerd).
    Ze gingen kijken om een "transfer" aan te vragen want blijkbaar staat het toestel wel in voorraad in een aantal winkels, hopelijk lukt dat tegen eind deze week maar vrees er wat voor. Jammer dat ze niet toelaten om het toestel dan in een andere winkel op te halen. Tja en een mooie korting en klantvriendelijk zou wat te veel van het goede geweest zijn vermoed ik, dus we klagen (nog) niet
    Christian D.

Ik had in mm een d750 besteld en na 16 dagen had ik hem

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Nikon d800E, nikon d750, nikkor 16-35 f4, sigma 12-24 f4.5-5.6 II, nikkor 24-120 f4 ED AF-S, sigma 35mm 1.4 ART, NIKKOR 85mm AFS 1.8, sb900, fuji x100t
    https://500px.com/benny_b_streetphotography

Prijs is terug gegaan naar 4129 lol
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michel De Keyser Bekijk bericht
    Bizar, dit weekend bij Art & Craft 3.716,11 € en vandaag terug aan 3.979 € ???
    En nu al 4129 euro ! In plaats van te zakken in prijs blijft die daar maar stijgen
    Terwijl hij buiten Europa terug aan het zakken is en nu op 2839 euro staat. Vreemd

mir

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    En nu al 4129 euro ! In plaats van te zakken in prijs blijft die daar maar stijgen
    Terwijl hij buiten Europa terug aan het zakken is en nu op 2839 euro staat. Vreemd

mir
    waar kan men die dan voor die prijs kopen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky S Bekijk bericht
    waar kan men die dan voor die prijs kopen
    Eglobal ; mydigitaland... enz chine shops, waar hier op bd al veel over geschreven is.
    Vind het alleen raar dat de prijzen bij A&C stijgen terwijl hij buiten Europa aan het zakken is...

mir

Soortgelijke discussies

1. Kopen of nog even wachten?
    Door ErikDesaever in forum Camera's
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 24 april 2016, 01:52
  2. Nu 24-70 f/2.8 kopen of wachten?
    Door COBRASoft in forum Objectieven
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 28 september 2014, 11:32
  3. 7D nu nog kopen of wachten?