Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Dit prinsesje (of is het HoF-dame) gezien in de HoF ! Proficiat !
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Oorspronkelijk geplaatst door Neyven Bekijk bericht
      Mooi! Menig maal naast dat bordje gestaan, ziet er wel mooier uit op jou foto

      Wat vinden jullie van deze:



      origineel :

      http://lh4.ggpht.com/_gIvO_rmzSzs/TQ...00pixtexel.jpg
      Spijtig dat er hier geen bewerktfoto te zien is
      groetjes
      Renée
      Last edited by LesC; 18 januari 2011, 07:17. Reden: Foto uit quote gehaald, geen herhaling!

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        ikke in de HOF......en dan nog met een ps werkje, ik schrik er zelf van dat het zo gewaardeerd word!
        bedankt!
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          wat met perspectief gespeeld niet zo spectaclair als de mozaik maar wil die toch ook laten zien



          groetjes
          Renée
          Last edited by Neirynck Renée; 30 mei 2011, 14:58. Reden: foto niet meer te zien

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Deze kan ik ook smaken, niet elke toeschouwer valt voor foto bewerkingen. Ik wel dus en wil er graag meer zien komen
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
              ikke in de HOF......en dan nog met een ps werkje, ik schrik er zelf van dat het zo gewaardeerd word!
              bedankt!
              Terecht Johnny, niet meer dan terecht!
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                ikke in de HOF......en dan nog met een ps werkje, ik schrik er zelf van dat het zo gewaardeerd word!
                bedankt!
                proficiat met uw HOF
                groetjes
                Renée

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                  Deze kan ik ook smaken, niet elke toeschouwer valt voor foto bewerkingen. Ik wel dus en wil er graag meer zien komen
                  gezien het fotograferen op een paar snapshots na verleden tijd voor mij is zal ik af en toe eens proberen op die manier mij uit te levenb

                  Groeten
                  Renée

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    [Mod-LesC]De originele foto van Neyven (jouw vorige post) is toch bereikbaar via de link.[/Mod]
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      Dat vind ik er ook van..Voor mij zelfs een nominatie waardig.Zonder kader dan.
                      Proficiat met deze HOF waardering..Knap en zeker verdiend.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        [Mod-LesC]De originele foto van Neyven (jouw vorige post) is toch bereikbaar via de link.[/Mod]
                        Probeer elke dag zelf via de link de bewerkte foto te openen en kan ik niet openen wel de originele toch bedankt voor de melding

                        groeten Renée

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Hallo, hier mijn bijdrage aan deze topic.
                          De opname van het model is door mezelf gemaakt, het 'decor' is achteraf toegevoegd in Photoshop.
                          Feedback is altijd welkom.

                          Groeten, Ben.

                          Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Qua sfeer en belichting ziet dat er zeker niet mis uit. Alleen vind ik het oppervlak waar hij op zit nog niet helemaal af... ziet er mij een ietsie pietsie gemakkelijkheidsoplossing uit.

                            Wat ik graag wou vragen bij zo'n kunstwerkjes: welke bedoeling had je hiermee?
                            www.brunodyserinck.be
                            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              @ Vinny

                              Zoals zo vaak wilde ik vooral nieuwe dingen uitproberen in PS, zoals bv. de lichtkronkels maken rond de bol en het lichaam. En het leuke aan dit is dat het de eerste keer is dat ik een zelf gefotografeerd model kon verwerken in de foto.

                              Digitale fotografie is voor mij meer dan alleen een zo goed mogelijke opname maken, ik voel me ook aangetrokken tot dit 'digitaal bewerken' van beelden.

                              Wat zou je zelf nog toevoegen/veranderen aan het oppervlak Vinny?
                              Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Ik vind het een mooie bewerking, en ieder zijn smaak, kleuren passen goed samen, ja het oppervlak waar uw model op zit, voor mij OK want wij weten niet wat je bedoeling hiermee was,misschien daar nog een of andere filter aan toe voegen ik weet het niet maar een gewone PS bewerking kun je het toch niet meer noemen, gaat toch wel naar het extreme het is zoals bij fotografie oefening baart kunst en sommige bewerkingen kan je wel kunst noemen
                                groeten
                                Renée

                                Comment

                                Working...
                                X