|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Kan je de bewuste foto eens tonen zodat we weten over wat het precies gaat.
|
Hoi,
Wil je eens de ORIGINELE foto doorsturen naar logs@amati.be dan kijk ik wel eens met photoshop. Groetjes Pat |
|
||||
|
Citaat:
Dit en de koersfiets zijn eigenlijk (door mij opgelegde) proefwerkjes van mijn leerlinge in opleiding! Goede 'R-L' omstandigheden om op te experimenteren. Ze zal blij zijn als ze dit leest. Groetjes veronique
|
inderdaad , maar het is niet de tekst die de TS wou denk ik ? veronart retouching ....:-)
|
|
|||||
|
Inderdaad vermoed ik ook wel dat het niet de tekst is, dat mazimoe zal hebben verwacht.
Het is best mogelijk dat mazimoe ontgoocheld zal zijn, omdat ze daar andere gegevens zal hebben verwacht. Aan de andere kant zal het voor mazimoe een verlichting zijn dat ze zich niet meer op deze tekst moet gaan concentreren. Het is dus beter dat mazimoe een andere weg inslaat, om te vinden wat ze zoekt. Hier wordt toch aangetoond hoe een grote kennis van fotobewerking kan bijdragen tot het oplossen van een probleem. We mogen niet vergeten dat het hier gaat om een toch wel kwalitatief minder goede foto. Een dergelijke kennis mag toch wel enig respect en bewondering oproepen voor de uitvoerster van dit gestelde probleem. Deze prestatie heeft hier waarschijnlijk bijgedragen tot het oplossen van een onnodige spanning waarmee mazimoe kampte. |
|
||||
|
Goedemorgen,
Ik had niet verwacht dat er zoveel reactie op zou komen. ![]() Of dat er inderdaad nog iets met de foto kon gedaan kon worden. Ene ik ben heel content met het resultaat ![]() Heb dagen met dit probleem rondgelopen en jullie hebben me verlost met special thanks to Veronique ![]() Echt toffe mensen hier... Mercikes aan iedereen voor de hulp ![]() Groetjes Mazimoe |
|
||||
|
iemand vraagt om een badge leesbaar te maken.
iemand antwoordt zogezegd met de oplossing, maar wie een klein beetje kennis heeft van fotobewerking, en wat wat kan vergelijken, ziet duidelijk dat dit niet dezelfde badge is maar wel één die vanuit scratch opgebouwd is. ik zou toch graag wat duidelijkheid willen over wat hier nu eigenlijk aan de hand is ![]()
Dré Laatst gewijzigd door dréten; 11 november 2008 om 17:32 |
|
|||||
|
Citaat:
|
Citaat:
, maar tijdens een discussie hoef je toch niet altijd iedereen over het bolleke te aaien om hem gunstig te stemmen. Het is volgens mij beter als men uitkomt voor zijn eigen idee, er zijn zo al meelopers genoeg! maar goed, leg ons nu minstens even uit wat de bedoeling is van het topic. tot nu toe is het namelijk een onderonsje tussen enkele insiders gebleven, en we genieten ook graag mee van die "aangename sfeer"
Dré Laatst gewijzigd door dréten; 11 november 2008 om 23:35 |
|
|||||
|
Citaat:
No hard feeling Veronique. Henri
|
Citaat:
Eerst de knuppel in het hoenderenhok gooien en dan zeggen dat de sfeer "weer" van korte duur is vind ik er wel over . . |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Groepsfoto's, graag jullie ervaren hulp gevraagd ! | firekid | Fotobewerking | 5 | 9 oktober 2007 13:47 |
| HULP gevraagd: kleurweergave | purlut | Ter Zake | 2 | 19 december 2004 21:38 |
| hulp gevraagd | meuwi | Algemeen | 5 | 28 oktober 2004 23:09 |
| Hulp gevraagd bij keuze | gerda | Showcase - Archief | 18 | 7 oktober 2004 11:25 |
| SONY DSC-717 - hulp gevraagd! | Homerus | Camera's | 5 | 3 juli 2004 23:29 |
![]() |