Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een experimentje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een experimentje

    Eventjes wat geëxperimenteerd in Photoshop.
    geweldig leuk om te doen !


  • #2
    Re: een experimentje

    Heel leuk experiment. Wil je kort beschrijven welke technieken je hiervoor toepast? Kunnen we allemaal van leren!
    De kinderen lijken me erg 'vlak', precies uitgeknipt uit karton. Misschien was dat de bedoeling?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: een experimentje

      Leuk gedaan, maar ik zie precies wel wat vervorming in je afbeelding?
      Last edited by Rudy_VDS; 27 mei 2012, 06:06.
      Groetjes Rudy
      Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

      Comment


      • #4
        Re: een experimentje

        Hoi,
        Zelf ben ik nog niet heel lang bezig met photoshop, maar 'k ben gewoon aan het prutsen geslagen. Ik had iets in m'n hoofd en probeerde dit dan te maken.
        Gezien het goeie (terrasjes)weer en het verlengd weekend, zal ik zien dat ik één dezer dit beetje kan uitschrijven hoe ik dit gedaan heb...
        Om eerlijk te zijn: ik zal zelf in mijn psd-bestand moeten gaan kijken hoe ik alles gedaan heb

        Idd, ivm de kindjes die uit het boek/van de bloem springen, lijken van karton, dit was ook de bedoeling hiervan. Momenteel volg ik (nog) geen school ivm photoshop, maar 'k kan er uuuuuuuuren mee bezig zijn, 't is een heel ontspannen tijdverdrijf

        Ik laat asap mijn werkwijze hier weten.
        En als er mensen zijn die me nog met het één of ander kunnen helpen om het nog beter te maken hoor ik het graag

        Groetjes en geniet van 't zonneke,
        Tiny

        Comment

        Working...
        X