Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vullen aub
Collapse
X
-
-
Re: Vullen aub
eenvoudig mooi.
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtKnappe afgewerkte foto.Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
hele mooie scherpe strakke foto!!
ps: vind je het erg dat ik dit thema verder aanvul met een foto waar ik meteen aan moest denken die ik een jaar geleden heb genomen?de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtps: vind je het erg dat ik dit thema verder aanvul met een foto waar ik meteen aan moest denken die ik een jaar geleden heb genomen?Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtDoen.de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Ik denk... dun spiegelglas gebruikt. ..want geen dubbel zicht in de reflectie te zien.... toppie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lucsketruukske Bekijk berichtIk denk... dun spiegelglas gebruikt. ..want geen dubbel zicht in de reflectie te zien.... toppie!Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
Comment