Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De derde is ook voor mij de beste. De eerste heeft heel sterke halo's en één truck staat er maar half op, en in de tweede is het contrast een beetje te fel verhoogd (denk ik), waardoor het allemaal wat vreemd lijkt.
Maar in de derde klopt toch ook iets niet met de kleuren. Dat verkeersbord ziet er erg vreemd uit, net als die gele bestelwagen.
De derde is wél een mooie compositie, en mooi avondlicht. Die vind ik dus zeker wel geslaagd, en meer dan de moeite waard om nog een beetje aan te sleutelen.
Ik ga er mee akkoord dat de derde de 'beste' is, aangezien de halovorming bij de twee eerste de dooddoeners zijn.
Ook eens een betere locatie (zonder al de draden) zoeken bij het nemen van dergelijke foto's.
Ik vind het wel raar dat niemand iets schreef over de vele sensorvlekken, waarvan een deel gegroepeerd in de linkerbovenhoek.
Ik dacht vroeger wel eens aan regendruppels op de lens (hier zou dit ook gekund hebben zo te zien), maar sedert een paar weken heb ik een paar foto's genomen in de regen en nu weet ik heel goed hoe regendruppels op een lens er uit zien.... helemaal anders als sensorvlekken in ieder geval.
Een kuisbeurt van je sensor dringt zich dan ook op.
Groetjes
Comment