Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Keuze van de locatie: onverantwoord, in een bocht dan nog, levensgevaarlijk.
Hoi, toktok,.
Wat verantwoord is en wat niet laat ik even in het midden. Maar graag gaf ik je dit even mee. Deze spoorweg wordt alle twee uur bereden. De snlehied is traag (door de bocht en links en rechts van de loctaie staat er een bel op 400 m en een helper . Maar dat kon jij niet weten he .
Scherptediepte teveel.
Om zeker te zijn dat ik de trein zag aankomen hebben heb ik een gorte DOF gebruikt
VG Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Deze spoorweg wordt alle twee uur bereden. De snlehied is traag (door de bocht en links en rechts van de loctaie staat er een bel op 400 m en een helper .
Rugby op een treinspoor? Da's zeker om het spannender te maken.
Haha , ik had die jongen op bezoek voor zijn communie foto's. En hij was mogal gespannen. Vandaar dat we wat spelletjes hebben gedaan (dit was niet de enige foto van die spellletjes). Hij speelt namelijk rugby. De spoorweg was ideaal, klinkt raar he... Je zou bijna denken dat zal stressen zijn, Maar nee, zeker niet, er was heel wat plezier tijdens de opnames. Moet je maar eens proberen om de sporen te overbruggen met je benen.
Hij speelt namelijk rugby. De spoorweg was ideaal, klinkt raar he... Je zou bijna denken dat zal stressen zijn, Maar nee, zeker niet, er was heel wat plezier tijdens de opnames. Moet je maar eens proberen om de sporen te overbruggen met je benen.
allemaal goed en wel, maar fotografisch gezien is de combinatie spoorweg / rugby niet de meest logische, dat was het eerste wat ik bedacht toen ik deze foto zag: onnatuurlijke setting.
allemaal goed en wel, maar fotografisch gezien is de combinatie spoorweg / rugby niet de meest logische, dat was het eerste wat ik bedacht toen ik deze foto zag: onnatuurlijke setting.
En gelijk heb je, een onnatuurlijke setting.
Bijzonder mooie foto helemaal niks op aan te merken, of toch.......
Zeg tegen "de kleine" dat hij z'n veter moet vastmaken.
Mooi origineel idee
Proficiat met deze foto
Die veter, ik zal het hem zeggen. Weet je gedurende de eerste opnames in de studio wou hij perse dat zijn veters los waren....zou zijn die 12 jarigen nu eenmaal zeker.
Inderdaad dat was misschien beter geweest en ook wat meer in het midden.. Ik was wel wat door de knieen gegaan bij deze foto. Nog dieper had dan wel een spoor perspectief maar had misschien een negatief effect op het gezicht ??
THKS Flash
Comment