Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugby stretching

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rugby stretching


    Rugby stretching.

    Oefening inflitsen, de eerste maal dat ik dit probeer.
    Graag wat opmerkingen/raadgevingen betreffende het inflitsen
    Last edited by flashsplash; 12 april 2009, 09:11. Reden: bijvoegen tekst inflitsen
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Rugby stretching

    Rugby op een treinspoor? Da's zeker om het spannender te maken.

    Goede foto, correct geflitst.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Rugby stretching

      De compositie is goed, het invulflitsen is goed gelukt. Scherptediepte teveel.

      Keuze van de locatie: onverantwoord, in een bocht dan nog, levensgevaarlijk.


      Groeten
      Last edited by toktok; 12 april 2009, 08:13.
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Rugby stretching

        knappe compo, scherpte en belichting
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

        Comment


        • #5
          Re: Rugby stretching

          Keuze van de locatie: onverantwoord, in een bocht dan nog, levensgevaarlijk.
          Hoi, toktok,.
          Wat verantwoord is en wat niet laat ik even in het midden. Maar graag gaf ik je dit even mee. Deze spoorweg wordt alle twee uur bereden. De snlehied is traag (door de bocht en links en rechts van de loctaie staat er een bel op 400 m en een helper . Maar dat kon jij niet weten he .

          Scherptediepte teveel.
          Om zeker te zijn dat ik de trein zag aankomen hebben heb ik een gorte DOF gebruikt

          VG Flash
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Rugby stretching

            Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
            Deze spoorweg wordt alle twee uur bereden. De snlehied is traag (door de bocht en links en rechts van de loctaie staat er een bel op 400 m en een helper .
            't Is uw leven.
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Rugby stretching

              @ Jos,

              Bedankt...
              Rugby op een treinspoor? Da's zeker om het spannender te maken.
              Haha , ik had die jongen op bezoek voor zijn communie foto's. En hij was mogal gespannen. Vandaar dat we wat spelletjes hebben gedaan (dit was niet de enige foto van die spellletjes). Hij speelt namelijk rugby. De spoorweg was ideaal, klinkt raar he... Je zou bijna denken dat zal stressen zijn, Maar nee, zeker niet, er was heel wat plezier tijdens de opnames. Moet je maar eens proberen om de sporen te overbruggen met je benen.
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment


              • #8
                Re: Rugby stretching

                @ toktok,
                't Is uw leven.
                Was ik nog vergeten, in het week-end rijdt hier geen trein,
                Toch bedankt voor het commentaar... THKS Flash
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: Rugby stretching

                  Oefening inflitsen, de eerste maal dat ik dit probeer.
                  Graag wat opmerkingen/raadgevingen betreffende het inflitsen

                  @ flashplash: Kun jij me inlichtingen geven hoe ik zo moet inflitsen . Ik kan dit nog niet
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rugby stretching

                    Hij speelt namelijk rugby. De spoorweg was ideaal, klinkt raar he... Je zou bijna denken dat zal stressen zijn, Maar nee, zeker niet, er was heel wat plezier tijdens de opnames. Moet je maar eens proberen om de sporen te overbruggen met je benen.
                    allemaal goed en wel, maar fotografisch gezien is de combinatie spoorweg / rugby niet de meest logische, dat was het eerste wat ik bedacht toen ik deze foto zag: onnatuurlijke setting.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rugby stretching

                      @ Control-Z
                      allemaal goed en wel, maar fotografisch gezien is de combinatie spoorweg / rugby niet de meest logische, dat was het eerste wat ik bedacht toen ik deze foto zag: onnatuurlijke setting.
                      En gelijk heb je, een onnatuurlijke setting.
                      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rugby stretching

                        Bijzonder mooie foto helemaal niks op aan te merken, of toch.......
                        Zeg tegen "de kleine" dat hij z'n veter moet vastmaken.
                        Mooi origineel idee
                        Proficiat met deze foto

                        Grtz, Luc


                        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rugby stretching

                          Bedankt Red Falcon.

                          Die veter, ik zal het hem zeggen. Weet je gedurende de eerste opnames in de studio wou hij perse dat zijn veters los waren....zou zijn die 12 jarigen nu eenmaal zeker.
                          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                          Comment


                          • #14
                            Re: Rugby stretching

                            leuk shot, al had je wel door de knieën mogen gaan om meer horizon(rails) tussen de benen door te kunnen zien.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Rugby stretching

                              @ Bouk,

                              Inderdaad dat was misschien beter geweest en ook wat meer in het midden.. Ik was wel wat door de knieen gegaan bij deze foto. Nog dieper had dan wel een spoor perspectief maar had misschien een negatief effect op het gezicht ??

                              THKS Flash
                              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                              Comment

                              Working...
                              X