Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn meisje in Brussel...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn meisje in Brussel...

    Vanmorgen samen met mijn meisje in de stad gaan wandelen. Hieronder twee foto's. Graag commentaar.. Hoe meer tips om beter te doen, hoe liever!





    Alvast bedankt!

    (de foto's zijn trouwens gemaakt met de nieuwe 35mm f1.8 lens van nikon. Ik vind het een leuk speelgoedje... )
    Last edited by Cameljack; 15 maart 2009, 14:31.
    Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

  • #2
    Re: Mijn meisje in Brussel...

    Tweede vin 'k leuk. Ik mis de meerwaarde van de spiegeling bij de eerste... m.a.w. wat zie ik meer in de spiegeling dan links in beeld. M.i. kon je hier meer mee doen, door bijvoorbeeld in de spiegeling de omgeving mee te geven.

    Comment


    • #3
      Re: Mijn meisje in Brussel...

      Ik zou zelfs zover wiilen gaan om alleen de spiegeling weer te geven en dan zoals festinalente zegt een stuk van de omgeving mee te geven. Om maar eens iets anders te doen.
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Mijn meisje in Brussel...

        2 is goed
        1 jouw vriendin heeft plots wel een zeer eigenaardig hoofddeksel. maar toch een leuke poging.
        Flickr één
        Flickr two

        Comment


        • #5
          Re: Mijn meisje in Brussel...

          Bedankt voor de commentaren. Jullie hebben gelijk, achteraf gezien: wat te snel tevreden geweest bij die eerste foto. Volgende keer...
          Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

          Comment


          • #6
            Re: Mijn meisje in Brussel...

            Oorspronkelijk geplaatst door Cameljack Bekijk bericht
            wat te snel tevreden geweest bij die eerste foto.
            Hier ben ik het niet mee eens.
            Iedereen post hier foto's die hij/zij zelf goed vind.
            Dat niet iedereen ze even goed vind is maar normaal, maar door de commentaren van de meer ervaren fotografen leren we er allemaal van
            en dat is wel de bedoeling van een forum denk ik.

            -nxke-
            De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

            Comment


            • #7
              Re: Mijn meisje in Brussel...

              Je hebt gelijk: ik ben nog steeds tevreden met de foto, maar dan om persoonlijke redenen. De persoon op de foto is mijn vriendin en ik vind ze er leuk uitzien op die foto (eigenlijk vind ik haar er altijd leuk uitzien uiteraard, maar op die foto komt het er naar mijn smaak ook leuk uit).
              Om de foto's ook ook andere mensen te laten aanspreken zit er (zoals men hier gezegd heeft) dan toch iets te weinig in. Dus: voor mezelf ben ik tevreden, maar om ook bij andere mensen iets van "gevoel" over de foto los te weken, ben ik iets te snel tevreden geweest, denk ik... (en dat is dan voor mij toch de reden om de foto te posten: het persoonlijke aspect overstijgen en zien wat "de wereld" erover denkt )
              Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

              Comment

              Working...
              X